Beløbsmaksimum er overskredet for denne be~
Fra : bosol

Dato : 03-09-09 02:44

Er det lovmæssigt ok at bankerne er begyndt at gå i "små sko" ?

SVAR: Du kan kun overfører tkr. 150 pr. dag. = dvs. 150.000 kroner

det gælder fra egen konto til egen konto i 2 banker via netbanken.

Jeg må nu bruge adskillige dage på et beløb.

vh Bo

Fra : Søren Hansen

Dato : 03-09-09 10:04

bosol skrev:
> [...]
>
> det gælder fra egen konto til egen konto i 2 banker via netbanken.
>
> Jeg må nu bruge adskillige dage på et beløb.

Det er det giver. Er nok lavet som en sikkerhed for deres kunder. Hvis
du ringer ned til din bankrådgiver er jeg sikker på at du får lov til at
overføre hele beløbet på een gang. Men står givet i de betingelser du
accepterede da du skrev under på din netbank aftale.

Fra : bosol

Dato : 03-09-09 04:04

On 3 Sep., 12:04, Søren Hansen <sh...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>   overføre hele beløbet på een gang. Men står givet i de betingelser du
> accepterede da du skrev under på din netbank aftale.

Ja der stod dengang meget større beløb og i betingelserne idag på
bankens side står også et større beløb, end det SVAR jeg fik idag.
Det tager jeg at nogle kunder må gerne ovf. større beløb og andre
kunder kun tkr 150 pr. dag og det står ingen steder i mine papirer,
jeg fik fra banken.

Fra : Jesper

Dato : 03-09-09 14:01

bosol <bosolengo@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> det gælder fra egen konto til egen konto i 2 banker via netbanken.
>
> Jeg må nu bruge adskillige dage på et beløb.

Jeg gætter på at bankerne af rent sikkerhedsmæssige årsager har sat loft
over overførslerne for at forhindre meget store tyverier fra kundens
konto.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Knud

Dato : 03-09-09 16:03

"bosol" <bosolengo@gmail.com> wrote in message
[...]

Er det et problem for dig så ring til banken og lad dem overføre beløbet -
hvor svært kan det være?

Knud