Fra 1" slange til 1/2" ???
Fra : Søren Bay

Dato : 02-09-09 21:07

Hejsa

På min dykpumpe er udgangen 1" og det vil jeg gerne have koblet om til
1/2", hvor kan jeg finde dippedutter til det?

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : thl

Dato : 02-09-09 21:46

"Søren Bay" <bay@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På min dykpumpe er udgangen 1" og det vil jeg gerne have koblet om til
> 1/2", hvor kan jeg finde dippedutter til det?

Søg på spidsmuffe

http://www.vvs-grossisten.dk/index/spidsmuffe-328

mvh
Thorbjørn

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 03-09-09 07:34

On Wed, 02 Sep 2009 22:07:01 +0200, Søren Bay <bay@cool.dk> wrote:

>Hejsa
>
>På min dykpumpe er udgangen 1" og det vil jeg gerne have koblet om til
>1/2", hvor kan jeg finde dippedutter til det?

Du kan få standard hurtigkoblinger til vandslange i de størrelser.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Søren Bay

Dato : 03-09-09 15:54

Mads Lie Jensen skrev:

> Du kan få standard hurtigkoblinger til vandslange i de størrelser.

Problemet er, at der på pumpen skal klemmes en stump 1" slange på. Den
kan ikke "skrues" på. Derefter vil jeg gerne have et samleled der går
fra 1" til 1/2", så jeg kan brige min normale haveslange!

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 03-09-09 17:10

On Thu, 03 Sep 2009 16:53:56 +0200, Søren Bay <bay@cool.dk> wrote:

>Problemet er, at der på pumpen skal klemmes en stump 1" slange på. Den
>kan ikke "skrues" på. Derefter vil jeg gerne have et samleled der går
>fra 1" til 1/2", så jeg kan brige min normale haveslange!

Ok, jeg gik ud fra der var gevind på pumpen ....
Slangekoblingerne til 1" slange har jeg aldrig set, men det kan jo være
de findes.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/