xt600 oliepumpe problem.
Fra : Kaspar Kragh

Dato : 31-07-01 22:27

Jeg har haft store problemer med oliepumpen på min xt600 tenere fra 86.
Fiber tandhjulet der sidder på selve pumpen har haft trukket tænder ud et
par gange og senest er palen der går gennem selve pumpen blevet slidt rund!!
Jeg fandt ud af at pumpen, bliver væsentlig sværre at drive rundt når den
bliver monteret i motoren. Skal der side en pakning mellem de 2 dele der
udgør pumpen, eller er den jeg har bare defekt. Kender du evt. til et sted
hvor resevedele til tenere ikke koster en halv herregård, måske i malmø
eller postordre på nettet.??