Mexicansk pejs
Fra : Ivar

Dato : 31-08-09 17:58

Er der nogen der har erfaring med en mexicansk pejs (også kaldt
mexicansk ovn), som de vil dele?

Jeg mener, at jeg så nogle for en del år siden i et byggemarked til
omkring 500 kr, men måske husker jeg forkert.

Jeg har fundet denne, der desværre ikke tåler, at stå ude om vinteren:
http://www.haveshopping.dk/product.asp?product=177
http://www.danmex.dk/brugervejledning.htm

Ivar Magnusson

Fra : battlefields

Dato : 31-08-09 18:42

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omkring 500 kr, men måske husker jeg forkert.
>
> Jeg har fundet denne, der desværre ikke tåler, at stå ude om vinteren:

Hej Ivar
Vi købte en i Kvickly for et par år siden, den er i støbejern og vejer en
halv ton (sådan ca).
Den har altid stået ude og har det stadig fint. Jeg ved ikke om de stadig
findes i Kvickly.
Hilsen Vibeke