Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldning af digitale billeder?
Fra : fdm

Dato : 31-08-09 20:59

Findes der en hjemmeside hvor man kan sende sine digitale billeder og få dem
tilsendt med posten som rigtige billeder?

Fra : Pico

Dato : 31-08-09 21:19

fdm wrote:
> Findes der en hjemmeside hvor man kan sende sine digitale billeder og
> få dem tilsendt med posten som rigtige billeder?

Jeg kunne nævne mange, men det er lettere at skrive billedfremkaldelse i
Google, så kommer der lige et par tilbud

http://www.google.com/search?q=Billedfremkaldelse&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7HPEA

--
MVH
Pico

Fra : fdm

Dato : 31-08-09 22:41

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message

> Jeg kunne nævne mange, men det er lettere at skrive billedfremkaldelse i
> Google, så kommer der lige et par tilbud

> [...]

Har kigget på dem her:

http://www.billedbutikken.dk/

men der er jo ikke meget ved det hvis du blot printer det up på et stykke
papir med en kopimaskine.

Fra : Michael Holm

Dato : 31-08-09 23:43

De laver rigtige billeder, og i en flot kvalitet.

Hvis det er for dyrt, kan du også bruge www.pixum.com - de er også ok.

Begge tager en dag eller 2.

--Michael

Fra : Brian Lund

Dato : 01-09-09 07:40

> Har kigget på dem her:
>
> http://www.billedbutikken.dk/
>
> men der er jo ikke meget ved det hvis du blot printer det up på et stykke
> papir med en kopimaskine.

Jeg har brugt dem et par gange og været ganske godt tilfreds (da jeg er
lokal), men for sjovs skyld prøvede jeg at lave en sammenligning med Bilkas
billedprints-service (de laver nemlig også billeder), min test foregik i
30x20cm og jeg kan faktisk ikke se nogen som helst forskel på billederne!

Det er muligt at Bilka leverer et dårligere resultat i 10x13/10x15 en
billedbutikken, det har jeg ikke prøvet efter...

Brian

Fra : 2rb1

Dato : 31-08-09 21:53

"fdm" <fdm@gk.com> skrev i meddelelsen
> Findes der en hjemmeside hvor man kan sende sine digitale billeder og få
> dem tilsendt med posten som rigtige billeder?

Hmmmmm.... nej det tror jeg ikke

Fra : Bo Bjerre

Dato : 31-08-09 22:34

fdm wrote:
> Findes der en hjemmeside hvor man kan sende sine digitale billeder og få
> dem tilsendt med posten som rigtige billeder?

ved ikke helt, hvad "rigtige" billeder er. Muligvis mener du en kopi på
pap ir...

Bilka, f.ex. https://asp.photoprintit.de/microsite/10021/

Bo //

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-08-09 23:54

"fdm" <fdm@gk.com> skrev i en meddelelse
> Findes der en hjemmeside hvor man kan sende sine digitale billeder og
> få dem tilsendt med posten som rigtige billeder?

Hvis du checker gruppen news:dk.fritid.foto.indkoeb hvor indlæg vedr.
forhandlere hører hjemme, så har der gennem tiden været en del indlæg om
emnet - så prøv at læse de tråde, der findes der om emnet.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Simon

Dato : 01-09-09 12:17

Der er flere af dem, her er et par hjemmesider som viser omkostnings
berigninger for flere firmaer. Derefter kan du selv vælge den billigste
for den mængde fotos du fremkalder.

Nogle fimaer har "into-tilbude" få 30-50 gratis billeder ved første
bestilling.

http://www.digitalmagasinet.dk/fremkald.asp

http://www.fotofremkaldelse.com/

mvh.
Simon

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 01-09-09 17:44

fdm <fdm@gk.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4a9c2ba6$0$281$14726298@news.sunsite.dk...
> Findes der en hjemmeside hvor man kan sende sine digitale billeder og få
dem
> tilsendt med posten som rigtige billeder?

Jada, masser men på feks bilka's hjemmeside kan du sende billeder ind, som
du kan få lavet PRINT af

Per