Efter opdate windows
Fra : Roderiet

Dato : 31-08-09 10:04

hej der Efter opdatering af Windows vista premium er der et helvedes
besvær med udbakke på pc´en. Er jeg den eneste der har det eller er det
generelt- nej jeg er ikke off-topic for det gælder også den gruppe med f.
eks svar på andres indlæg. mvh Niels F.

Fra : Roderiet

Dato : 31-08-09 10:37

hej der Ja nu prøver jeg så atter at svare på et indlæg. denne gang mit
eget. mon der er hul i dennegang.N.

Fra : Flemming Torp

Dato : 31-08-09 11:08

Begge dine indlæg læses uden problemer her ...

--
Flemming Torp - Gimle - X-342 - Helsingør

Fra : blueocean

Dato : 31-08-09 06:39

On 31 Aug., 12:07, "Flemming Torp" <t...@mail.dk> wrote:
> Begge dine indlæg læses uden problemer her ...
>
> --
> Flemming Torp - Gimle - X-342 - Helsingør

> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej

Er du sikker på du er havnet i den rigtige gruppe, jeg vil tro du skal
over i computer gruppen, med det spørgsmål.

\Gert

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-09 15:44

Gert,

Det ser ud til at Niels forsøger at teste en ny version af sit
styresystem.

Til Niels,

Hvis du vil teste kommuniktionen mellem din PC og en nyhedsgruppe, kan
du også bruge nyhedsgruppen dk.test ...

Dér kan man stort set prøve det man lyster uden at "gå off topic" ...

Flemming Torp - Gimle - DEN-61 - X-342 - Helsingør