visumansøgning - ægteskablig status?
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 31-08-09 08:07

Hej

Jeg sidder og skal udfylde en visumansøgninge og skal nu vælge min
ægteskablige status.

Jeg kan vælge imellem "single", "married", "widowed" eller "divorced"

Jeg er ingen af delene.

Jeg lever papirløst sammen med min kæreste og vi har et barn.

Selv tænker jeg at jeg skal afkrydse i feltet "single"

Hvad ville I gøre?

Mvh
Anders

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 31-08-09 08:26

Vælg "single".

/Hans

Fra : Mogens

Dato : 31-08-09 13:48

Anders T. Nielsen wrote:
> [...]
>
> Jeg lever papirløst sammen med min kæreste og vi har et barn.
>
> Selv tænker jeg at jeg skal afkrydse i feltet "single"

Er der ikke en valgmulighed som hedder "Polish"?

Fra : povl erik olesen

Dato : 31-08-09 20:48

Da du ikke har papir på nogle af de ting, der nævnes, så er du selvfølgelig
ugift= single!

mvh
povl erik

Fra : Armand

Dato : 03-09-09 12:12

Anders T. Nielsen skrev:

> [...]
>
> Jeg er ingen af delene.
>
> Jeg lever papirløst sammen med min kæreste og vi har et barn.

Er der virkelig ikke et felt med 'spouse', der er den egentlige
betegnelse for din stilling, eller et 'other'-felt hvori du kan skrive:
spouse ?

--
Armand.

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 10-09-09 20:25

Armand skrev:

> Er der virkelig ikke et felt med 'spouse', der er den egentlige
> betegnelse for din stilling, eller et 'other'-felt hvori du kan skrive:
> spouse ?

Nope! Men nu er jeg altså blevet single (i hvert fald i ansøgningen)

Mvh
Anders - der samtidig takker for svarene