Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
2 udgaver af: Olympus Zuiko DigitalF/2.8-3~
Fra : LR

Dato : 30-08-09 18:39

Hej

Kigger efter en sådan. EDB priser har 2 listet, den ene med (ED SWD)
tilføjet.
Findes der virkelig 2 udgaver af dette objektiv?

mvh Lars

Fra : Jens Gregersen

Dato : 30-08-09 20:51

> Kigger efter en sådan. EDB priser har 2 listet, den ene med (ED SWD)
> tilføjet.
> Findes der virkelig 2 udgaver af dette objektiv?

Ja, en med SWD og en uden (som du sikkert har fundet ud af). SWD er et
system, der skal give hurtigere AF, og derfor har Olympus opdateret
50-200 med denne.

--
Jens Gregersen [9670 Løgstør]
Fjern dyret ved henvendelse via mail.

Fra : Craner

Dato : 31-08-09 06:35

Flere af de objektiver til Olympus, både i 40-150 og 14 - 42 (40) er kommet
i 2 udgaver. Jeg har haft dem begge i 2 udgaver, men har frasolgt den ene
type, da den var dobbel så tung som den anden.
Jeg kan ikke huske hvad der stod på den jeg solgte, men på den nye står der
kun ED

vh
Poul.