Hjælp - pladsmangel i klædeskabet
Fra : Leoplet

Dato : 26-08-09 13:25

Hej alle i kloge hoveder.

For nogle år siden kunne man få en form for bøjleophæng som kunne
hægtes af i den ene side, sådan at 5 bøjler hang forskudt nedad. Jeg
tror det var tv shop som havde dem, men jeg er ikke sikker.

Er der nogen af jer som ved om der findes noget tilsvarende på
markedet??

Med venlig hilsen
Leoplet

Fra : Anders Majland

Dato : 26-08-09 21:16

> For nogle år siden kunne man få en form for bøjleophæng som kunne
> hægtes af i den ene side, sådan at 5 bøjler hang forskudt nedad. Jeg
> tror det var tv shop som havde dem, men jeg er ikke sikker.

Dem jeg har købt er for ringe. De kan ikke bære vægten når man fylder dem
med mere end end skjorte eller buks på hver bøjle ... Overvej blot at hænge
mere tøj på førre bøjler

Fra : Leoplet

Dato : 27-08-09 01:52

Problemet er at så bliver tøjer jo krøllet ad h til.

Men det er garanteret dem du har jeg leder efter - Ved du om de stadig
findes i handlen??