Hockeybolde til at beskyte sejlet
Fra : Niels

Dato : 24-08-09 17:54

Hockeybolde er en god løsning til at beskytte sejlet ved septere og lignende
steder, og billigere, og bedre synes jeg, end de hjul man kan købe til
formålet. Se billede på www.biancaklubben.dk
Niels

Fra : Steffen Skov

Dato : 24-08-09 18:48

O-Høj
Som idrætslærer og gratis adgang til benævnte bolde, har jeg brugt dem i
mange år, specielt på søgelænderet mod genuaen, men de holder desværre kun
en sæsson. Men absolut anbefalesværdigt og billige
Hilsen Steffen
--
"Havet bringer hvert menneske nyt håb,
som søvnen bringer drømme"!

Fra : Ole Pagh

Dato : 24-08-09 19:04

Niels har bragt dette til os:
> Hockeybolde er en god løsning til at beskytte sejlet ved septere og lignende
> steder, og billigere, og bedre synes jeg, end de hjul man kan købe til
> formålet.

- Smart løsning, men hvor køber man så de bolde, når man dårlig nok ved
hvad hockey er?

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Niels

Dato : 24-08-09 20:32

"Ole Pagh" <olpx@xjyllingesydx.xdk> skrev i en meddelelse
> Niels har bragt dette til os:
>
> - Smart løsning, men hvor køber man så de bolde, når man dårlig nok ved
> hvad hockey er?
>
> --
> hilsen Ole
> (mail: fjern x'erne i mail adr.)

søg på Google efter Hockeybold så kommer der en del frem, eller spørg i den
nærmeste sportsforretning de kan sikkert skaffe dem

Niels

www.biancaklubben.dk

Fra : CBN

Dato : 25-08-09 13:36

3 golfkugler på stribe x gange er ugså sejt.
,,,bare bor hul igennem dem