Billigste gips?
Fra : Morten P

Dato : 24-08-09 07:07

Jeg står og skal støbe en masse ting i gips.
Men det er dyrt når man køber det i flasker fra Borups!

Kan man ikke få det i en sæk eller noget et sted til lav pris?

Fra : Max

Dato : 24-08-09 12:27

Hej Morten

> Kan man ikke få det i en sæk eller noget et sted til lav pris?

Jo, hos den lokale malerforretning f.eks. Men hvor
bor du i DK ?

--
Mvh Max

Fra : Morten P

Dato : 25-08-09 18:14

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Morten

> Jo, hos den lokale malerforretning f.eks. Men hvor
> bor du i DK ?

Har de det billigt? Super!

København.

Jeg skal vel bruge en 25 kilo...

Det er måske ikke lige malerbiksen der så er billigst?

Fra : Max

Dato : 25-08-09 19:26

Hej Morten

> Jeg skal vel bruge en 25 kilo...
>
> Det er måske ikke lige malerbiksen der så er billigst?

Det er svært at sige, jeg kender ingen bikse i Kbh. Men kan man
finde en der sælger til stuktøre, ja så har de det nok billigt.
Jeg kender ikke prisen for 25 kg sække, men kan se at den
er på 219 kr her

http://www.cchobby.dk/pages/productList.asp?microGroupGuid=5917&SubjectGuid=4458&SubGroupGuid=11103

198 kr her

http://www.albertknudsen.dk/default.aspx?load=main&data=productlistpaging&key=Gip&template=productlistpaging

omkring 210 kr her

http://www.terapi-hobby.dk/C_WINDOWS_Skrivebord_Katalog-054.pdf'

Så man skulle kunne finde sådan en sæk til omkring 200 kr.

Prøv at søge på modelgips i Google

--
Mvh Max

Fra : Morten P

Dato : 25-08-09 22:27

> [...]
> finde en der sælger til stuktøre, ja så har de det nok billigt.
> Jeg kender ikke prisen for 25 kg sække, men kan se at den

Det var godt nok gode links!

Tak

Jeg bestiller hso en af dem!!