Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny bryllupstrend - også i Danmark?
Fra : Soeren Friberg

Dato : 22-08-09 16:01

Fra : Jan Boegh

Dato : 22-08-09 17:04

"Soeren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i meddelelsen
news:4a900835$0$307$14726298@news.sunsite.dk...
> http://www.berlingske.dk/clip/136/4028

Hold da op for et reklamehelvede, du lokker folk ind i.

vh
Jan

--
Jan Bøgh
Fotos på http://album.boegh.net

Fra : Soeren Friberg

Dato : 22-08-09 18:32

On 22-08-2009 18:04, Jan Boegh wrote:
> "Soeren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i meddelelsen
>
> Hold da op for et reklamehelvede, du lokker folk ind i.
>
> vh
> Jan

Ja, ok, men du klikke på krydset, så der du kun filmen, Den morsomme
pointe er at bryllupsbillederne nu skal laves længe INDEN brylluppet

Kh. Søren

Fra : Soeren Friberg

Dato : 22-08-09 18:33

On 22-08-2009 18:04, Jan Boegh wrote:
> "Soeren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i meddelelsen
>
> Hold da op for et reklamehelvede, du lokker folk ind i.

og det er vist derfor, at det er gratis

Fra : Langgaard

Dato : 22-08-09 11:46

On 22 Aug., 19:31, Soeren Friberg <hushovmesterenfj...@msn.com> wrote:

> Ja, ok, men du klikke på krydset, så der du kun filmen,

Hej

Dansklærer?

Nej, jeg ved det kun er sjusk, og fra min side kun ment som sjov

--
Langgaard

Fra : Soeren Friberg

Dato : 22-08-09 20:48

On 22-08-2009 19:46, Langgaard wrote:

> Hej
>
> Dansklærer?
>
> Nej, jeg ved det kun er sjusk, og fra min side kun ment som sjov
>
> --
> Langgaard

Muligevis nok, men ingen af Jer leverer fotosnak, og jeg har med
sikkerhed undervist ligeså lidt i dansk som dig eller mindre.

Kh. Søren

Fra : Soeren Friberg

Dato : 22-08-09 20:51

On 22-08-2009 21:47, Soeren Friberg wrote:

> Muligevis nok, men ingen af Jer leverer fotosnak, og jeg har med
> sikkerhed undervist ligeså lidt i dansk som dig eller mindre.
>
> Kh. Søren

og der er faktisk ikke et eneste indlæg i fotogrupperne, hvor jeg ikke
kan finde fejl, så jeg gider ikke en gang sætte stavekontrol på her

Kh. Søren

Fra : N/A

Dato : 22-08-09 20:48

Fra : Nicolai Lang

Dato : 27-08-09 09:50

On Sat, 22 Aug 2009 18:04:16 +0200, "Jan Boegh" <nospam@nobody> wrote:

>Hold da op for et reklamehelvede, du lokker folk ind i.

6 sekunder med en reklame for de gule sider er nu ikke det jeg
opfatter som helvede. Men nu er jeg så heller ikke troende.

Jeg har intet imod gud - det er hans fanklub jeg ikke kan udstå!

Back on topic:

Jeg ved ikke om folk ikke generelt lægger for meget i
bryllupsbillederne? Der betales formuer for nogle billeder af den ene
dag. Men nu hvor de jo viser at man kan tage dem før (eller efter), så
er det vel også godtgjort at billedet ikke er så vigtigt for minderne?

Med venlig hilsen
Nicolai

--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Per

Dato : 23-08-09 06:23

Ja idéen er da god nok, men nok de færreste man kan få med på det i Danmark
vil jeg tro. Men kunne man så lige få gæsterne til at møde op før også, så
kunne man også have en færdig gæstebog de kunne skrive i :P

Fra : Knud Gjøl

Dato : 23-08-09 15:07

"Per" <nej@tak.dk> skrev i meddelelsen
> Ja idéen er da god nok, men nok de færreste man kan få med på det i
> Danmark vil jeg tro. Men kunne man så lige få gæsterne til at møde op før
> også, så kunne man også have en færdig gæstebog de kunne skrive i :P

Jeg er lidt glad for at jeg ikke skal giftes mere, tak skævben det vil jeg
aldrig få sparet sammen til.
Men ideen er god nok, tak for plukket, Søren

Fra : Klaus G.

Dato : 23-08-09 20:34

> Jeg er lidt glad for at jeg ikke skal giftes mere, tak skævben det
> vil jeg aldrig få sparet sammen til.
> Men ideen er god nok, tak for plukket, Søren
Jeg har jo været så smart at sige jeg IKKE vil låne penge til bryllup. Konen
presser på jo, men så må det blive et kompromis mellem økonomi og tidspunkt
:D

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-08-09 18:43

"Soeren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/clip/136/4028

Idén er da god, selvom den strider lidt mod de danske traditioner.
Jeg tvivler på der er ret mange par der vil stæses ud 2 gange hvis de kan
slippe med een.

Da jeg stod på den "anden side" af objektivet for nyligt der blev billederne
også taget inden vielsen (det var sent om eftermiddagen, så hvis billederne
først skulle tages efter fik vi aldrig noget at æde )

--
/Dennis
Canon Speedlite 540 EZ købes

Fra : Kenneth

Dato : 23-08-09 21:35

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERN*daydreamer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billederne også taget inden vielsen (det var sent om eftermiddagen, så
> hvis billederne først skulle tages efter fik vi aldrig noget at æde )

Det er vel også stadig sådan at gommen normalt ikke bør se bruden i dresset
før hun ankommer i kirken ?
men det er da jævnt almindeligt at tage parret ud før brylluppet og lave en
lille generalprøve samt lidt billeder til indbydelser etc.

// Kenneth - Fotograf //

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-08-09 21:38

"Kenneth" <kenneth @ foto-4-you.dk (fjern mellemrum)> skrev i en meddelelse

> Det er vel også stadig sådan at gommen normalt ikke bør se bruden i
> dresset før hun ankommer i kirken ?

Ihvertfald her i vestjylland er folk stadigt gammeldags hvad det angår.
Vi havde ihvertfald en del der vendte øjne da det kom frem at brudeparet
havde set hinnanden før kirken

Fra : Per

Dato : 24-08-09 20:29

> Da jeg stod på den "anden side" af objektivet for nyligt der blev
> billederne også taget inden vielsen (det var sent om eftermiddagen, så
> hvis billederne først skulle tages efter fik vi aldrig noget at æde )

Tjaeh jeg skød et bryllup for nyligt hvor parret først skulle giftes kl 16
og være til bors kl 18. Der var ikke for meget tid imellem, men det gik da
;)

Fra : Martin [6000]

Dato : 23-08-09 23:08

> Jeg har jo været så smart at sige jeg IKKE vil låne penge til bryllup.

Ingen af jer er smarte nok... jeg har været så smart at sige helt nej tak
til det brylluphalløj

(halv spøg inden nogen ryger helt op i loftet....)

Fra : 2rb1

Dato : 25-08-09 14:54

"Soeren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i meddelelsen
> http://www.berlingske.dk/clip/136/4028
>
> kh. Søren

Yep - jeg har haft 2 af dem i år, så det er komment til Dk.