Benny Lund Hansen
Fra : Stig Rasmussen

Dato : 21-08-09 12:58

Hvar det ham der var ejendomshandler i nordsjælland og senere
adv på frederikssundsvej?

Fra : kwdemant

Dato : 21-08-09 13:12

Stig Rasmussen skrev:
> Hvar det ham der var ejendomshandler i nordsjælland og senere
> adv på frederikssundsvej?

Hvad er meningen med dette spørgsmål?

Fra : alexbo

Dato : 21-08-09 13:58

"Stig Rasmussen" skrev

> Hvar det ham der var ejendomshandler i nordsjælland og senere
> adv på frederikssundsvej?

Ja.

mvh
Alex Christensen

Fra : N/A

Dato : 21-08-09 14:50

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 21-08-09 14:50

kwdemant sendte dette med sin computer:

> Hvad går dit spørgsmål ud på?

Øh er det et svært spørgsmål ?!

Stig Rasmussen spørger, er Benny Lund Hansen ham der var
ejendomshandler i nordsjælland og senere advokat på frederikssundsvej?

Puha det er ikke nemt

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : kwdemant

Dato : 21-08-09 14:58

Brian Vestergaard skrev:
> [...]
>
> Stig Rasmussen spørger, er Benny Lund Hansen ham der var ejendomshandler
> i nordsjælland og senere advokat på frederikssundsvej?

1. Jeg ser ikke titlen på et post med mindre jeg går ind og beder om
det, derfor så jeg ikke at at en del af det der gjorde indlægget til et
spørgsmål lå i titlen.

2. Det har ikke noget som helst med Jura at gøre, så jeg tænkte at
poster enten havde postet i en forkert nyhedsgruppe, eller kun havde
postet en lille del af sit spørgsmål.

3. Der er ingen grund til at du skal opføre dig som et fjols over for
mig blot fordi jeg misforstod indlæget / og jeg mener stadigvæk ikke det
hører til i Juragruppen.

Vh
Kasper Demant
stud.Jur

Fra : Jubii

Dato : 21-08-09 15:23

"kwdemant" <news@kwdemant.dk> skrev i meddelelsen

> 3. Der er ingen grund til at du skal opføre dig som et fjols over for
> mig blot fordi jeg misforstod indlæget / og jeg mener stadigvæk ikke
> det hører til i Juragruppen.

Forkortelsen "adv" betyder vel "advokat"? Det kunne være en efterlysning
af en sådan. Godt skjult ganske vist.

Og synes man ikke et indlæg hører til i en vis gruppe, plejer man at
henvise til den formodede rette gruppe. dk.forbruger f.eks.

..

Fra : kwdemant

Dato : 21-08-09 15:30

Jubii skrev:
> "kwdemant" <news@kwdemant.dk> skrev i meddelelsen

> Forkortelsen "adv" betyder vel "advokat"? Det kunne være en efterlysning
> af en sådan. Godt skjult ganske vist.

Hvis det er gængs at bruge forkortelsen her, må jeg vel finde mig i det

> Og synes man ikke et indlæg hører til i en vis gruppe, plejer man at
> henvise til den formodede rette gruppe. dk.forbruger f.eks.

Jeg kender ikke til - og abonnerer ikke på - andre grupper end denne

Kasper Demant
stud.Jur

Fra : Martin Bak

Dato : 21-08-09 16:30

"kwdemant" <news@kwdemant.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke til - og abonnerer ikke på - andre grupper end denne

Er du så den rette til at rådgive om hvordan og hvor man poster på Usenet?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : kwdemant

Dato : 21-08-09 17:11

Martin Bak skrev:
> "kwdemant" <news@kwdemant.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Er du så den rette til at rådgive om hvordan og hvor man poster på Usenet?

Jeg er den rette til at fortælle hvorvidt spørgsmålet er juridisk eller ej!

Kasper Demant
stud.jur

Fra : Petersen Michael

Dato : 23-08-09 15:06

kwdemant <news@kwdemant.dk> wrote:

> Jeg er den rette til at fortælle hvorvidt spørgsmålet er juridisk
> eller ej!
> Kasper Demant
> stud.jur

Fik vi lige en "jeg alene vide" her?
The chosen one..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Jubii

Dato : 23-08-09 15:28

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> skrev
i meddelelsen news:4a914cdd$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Fik vi lige en "jeg alene vide" her?
> The chosen one..

Ikke drille nu, det er snakgruppemateriale.
Rart med en person der kan mere jura end de fleste i denne gruppe.
Vi er da også andre der kan se hvor et indlægs emne hører til retteligt.
Og det kan jo altid debatteres om det er rigtigt vejledt eller ej.
Sådan stille og roligt ik'

..

Fra : kwdemant

Dato : 23-08-09 15:32

Petersen Michael skrev:

> Fik vi lige en "jeg alene vide" her?
> The chosen one..

Lær at læse.

blot fordi jeg anser mig selv som den rette, laver jeg ikke en positiv
afgrænsning.

Desuden skal mit indlæg læses i sammenhæng med indlægget jeg svarer på!

Vh
Kasper Demant
stud.jur

Fra : Petersen Michael

Dato : 25-08-09 22:10

> [...]
> afgrænsning.
>
> Desuden skal mit indlæg læses i sammenhæng med indlægget jeg svarer

Bevares, jeg er så snævert synet at jeg kun kan opfatte det som arrogance.

Michael Petersen

Omme i Nyborg

Fra : kwdemant

Dato : 25-08-09 22:11

Petersen Michael skrev:

> Bevares, jeg er så snævert synet at jeg kun kan opfatte det som arrogance.

Muligvis, men kan du ikke godt forstå at jeg bider lidt igen på en så
flabet kommentar?

vh
Kasper Demant
stud.jur

Fra : Petersen Michael

Dato : 26-08-09 16:42

kwdemant <news@kwdemant.dk> wrote:

> Muligvis, men kan du ikke godt forstå at jeg bider lidt igen på en så
> flabet kommentar?

Jeg mener at det spørgsmål Martin bak stillede, er yderst relevant

Det var dit svar til Martin jeg kommenterede på.

Hvad er det du finder flabet?

Michael Petersen

Omme i Nyborg

Fra : Martin Bak

Dato : 26-08-09 20:31

> Muligvis, men kan du ikke godt forstå at jeg bider lidt igen på en så
> flabet kommentar?

Jeg har ikke haft til hensigt at virke flabet. Men Usenet flyder desværre
over af "netbetjente" der ser det som deres opgave, selvom de ikke er blevet
taget i ed til det, at korrekse og retvise ganske almindelige skribenter.
Jeg synes ikke at man skal irettesætte andre Usenetbrugere. Man kan dog med
venlighed henvise dem til den rette gruppe, hvis de er på vildspor. Det
forudsætter naturligvis at man er bekendt med hierakiet.
Derfor reagerede jeg på dit svar tidligt i denne tråd.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : kwdemant

Dato : 26-08-09 20:33

Martin Bak skrev:
> [...]
> forudsætter naturligvis at man er bekendt med hierakiet.
> Derfor reagerede jeg på dit svar tidligt i denne tråd.

Det er taget til efterretning, og lad os afslutte det med at kalde det
for en harmløs misforståelse - hvis det er okay med dig.

Jeg er ny her, og kender ikke til etikker og sædvaner i nyhedsgrupper -
hvilket selvfølgelig er min hovedpine. Jeg reagerede blot på indlægget
fordi det i hvertfald ikke var juridisk.

Beklager hvis jeg har skabt dårlig stemning el.lign.

--
Vh.
Kasper Demant

Fra : Martin Bak

Dato : 26-08-09 20:45

> Det er taget til efterretning, og lad os afslutte det med at kalde det for
> en harmløs misforståelse - hvis det er okay med dig.

Det er fint med mig.

> Jeg er ny her,
Og velkommen til!
> Beklager hvis jeg har skabt dårlig stemning el.lign.

Det har du ikke.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-08-09 16:33

kwdemant skrev:

> 1. Jeg ser ikke titlen på et post med mindre jeg går ind og beder om
> det, derfor så jeg ikke at at en del af det der gjorde indlægget til et
> spørgsmål lå i titlen.

Jeg er enig i
at man altid bør have alle nødvendige oplysninger med i
brødteksten,
og at spørgsmålet ikke har noget med jura at gøre.

--
Bertel

Fra : Stampe

Dato : 21-08-09 17:02

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er enig i
> at man altid bør have alle nødvendige oplysninger med i
> brødteksten,
> og at spørgsmålet ikke har noget med jura at gøre.

I er sku noget så søde når det tager jer

Mvh
Allan

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 22-08-09 13:23

"Stig Rasmussen" <stig.rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvar det ham der var ejendomshandler i nordsjælland og senere
> adv på frederikssundsvej?

Jeg sad bare og læste at en cand. jur med dette navn havde fået en
længere straf,
for at drive adv. firma med datteren som stråmand og jeg havde talt med en
meget
behagelig cand.jur der drev ejendomshandel i Smidstrup nordsjælland for
mange
år siden.