Udlejning af hus - Valg af skattemodel
Fra : Leo_Jensen

Dato : 21-08-09 03:35

Hej

Jeg har som så mange andre ikke fået solgt mit hus, og jeg har derfor
udlejet det.
Jeg betaler afdrag på lån samt forsikring, ejendomsskat samt
renovering/kloakafgift.
Huslejen er 5500 kr/md, og der er et overskud på omkring 1400 kr pr
måned. Udlejningen startede pr 1. februar 2009.

Kan I rådgive mht hvilken skattemodel jeg skal vælge ?
Jeg har lavet en bankkonto, hvor alle indtægter/udgifter køres ind, så
regnskab = kontoudskrift...

MVH Leo

Fra : Carsten

Dato : 21-08-09 11:42

"Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> wrote in message
>Kan I rådgive mht hvilken skattemodel jeg skal vælge ?

Kan SKAT ikke gøre det godt nok med denne pjece ?

http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=52795

Carsten

Fra : Poul Christensen

Dato : 21-08-09 18:40

"Carsten" <carsten@noexists.dk> wrote in news:h6ltmb$16pt$1
@adenine.netfront.net:

> "Leo_Jensen" <leo.5500@gmail.com> wrote in message
>
> Kan SKAT ikke gøre det godt nok med denne pjece ?
>
> http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=52795

Mon ikke snarere det er denen SKAT-pjece, der er relevant:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=86005&vId=202457

mvh poul christensen

Fra : Carsten

Dato : 21-08-09 20:21

"Poul Christensen" <poulchr03xdelx@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Mon ikke snarere det er denen SKAT-pjece, der er relevant:
>
> http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=86005&vId=202457

sandt,

Carsten

Fra : Leo_Jensen

Dato : 24-08-09 02:19

On 21 Aug., 21:20, "Carsten" <cars...@noexists.dk> wrote:

> sandt,
>
> Carsten

Tak til jer begge 2. Jeg må have læse brillerne frem...

Leo