Tacktick Sailing Instruments
Fra : blueocean

Dato : 21-08-09 03:33

Hej
Er der nogen der har erfaringer med drift stabilitet på denne serie af
instrumenter.

\Gert

Fra : blueocean

Dato : 25-08-09 07:13

On 21 Aug., 11:33, blueocean <gert.kj...@gmail.com> wrote:
> Hej
> Er der nogen der har erfaringer med drift stabilitet på denne serie af
> instrumenter.
>
> \Gert

Der er åbenbart ikke nogen der bruger disse instrumenter .....eler er
der.

\Gert

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-09 14:36

Jeg har også ventet på nogle interessante tilbagemeldinger ...
Måske forgæves?

Flemming Torp - Gimle - DEN-61 - X-342 - Helsingør

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 25-08-09 21:29

"Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark> skrev i en meddelelse
> Jeg har også ventet på nogle interessante tilbagemeldinger ...
> Måske forgæves?

tja... der er en del af vores H-båd flåde der bruger dem, sammen med en
computer log.
Dvs. det er vist kun kompasset. Jeg har ikke hørt noget negativt.

Men du tænker vel på hele wireless serien med solceller ??

-Leon

Fra : Henrik K

Dato : 25-08-09 07:35

Jeg har aldrig hørt om/set dem??

Mvh
Henrik

Fra : blueocean

Dato : 26-08-09 14:40

On 25 Aug., 22:28, "Leon Hulstrøm" <LeonSPA...@hulstroem.com> wrote:

> [...]
> Dvs. det er vist kun kompasset. Jeg har ikke hørt noget negativt.
>
> Men du tænker vel på hele wireless serien med solceller ??

Hej leon

Jo jeg tænker på log, lod, wind instrumenterne...... Jeg har heller
ikke kunne finde noget om dem.

Så det ville jo være rart at høre om der er nogen der har set det
virke ordentlig og stabilt. ??

\Gert

Fra : T H

Dato : 27-08-09 22:00

Har netop købt og (næsten) monteret et komplet set.
Det kan vise en masse ting og ser ud til at være rimelig stabilt.Det blev
kastet i båden dagene før ferieturen og har i de tre følgende uger opført
sig eksemplarisk.
Da det er et (for mig) avanceret system, gik der nogle dage før alt var
callibreret men efterhånden viste alt hvad jeg kunne forvente, sammenlignet
med kortplotterens data.
Jeg har monteres vind, log, lod, kompas og Gps.
Lod, log kompas og Gps er forbundet med ledninger, vind giver og
instrumenter er trådløse
Herefter er det bare om at beslutte hvilke data man vil have frem, eller at
ombestemme sig, eller at ombestemme sig igen eller ........
Kort sagt, efter en tre ugers indkøring, herligt og velfungerende legetøj

Henrik (Dragonfly 800)