Asusv3800 probs
Fra : Jankoman

Dato : 01-08-01 01:29

Er der nogen der har et bud på hvorfor mit v3800 ikke mere kan vise
under "information" at der bruges agp og sidebandadr. Der står at
begge dele "off", desuden står der at agpmemory er "none" . Jeg ved at
begge dele har været sat i funktion, men ikke hvornår det er stoppet
med det igen. Jeg har prøvet en del drivers incl. den nyeste 11.01c,
directx er blevet skiftet men intet har hjulpet. Jeg har også forsøgt
at flashe min vgabios med bios hvor sideband er enablet og tilbage
igen og frem igen, men som sagt intet hjælper. Jeg har også prøvet
NVmax med samme resultat, er der nogen der kunne tænkes at have et
godt bud på nogle ting der kan være galt.Mit mobo er et Abit bh6 med
en celly 500@560
Mvh. Janko