Ny inddækning til skorsten
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 20-08-09 18:44

Hejsa

Er der nogen som ved ca. hvad en VVS'er skal have for at lave en nu
inddækning på min skorsten ?

Et etplanshus fra 1972 med "almindelig" hældning!

Mvh
Claus Rasmussen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 20-08-09 18:53

Claus Rasmussen skrev:
> [...]
> inddækning på min skorsten ?
>
> Et etplanshus fra 1972 med "almindelig" hældning!

Min nabo gav et sted ml. 6500 og 8500, og det blev lavet "om natten".
Kai

Fra : Martin Bak

Dato : 20-08-09 19:05

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i en meddelelse

> Min nabo gav et sted ml. 6500 og 8500, og det blev lavet "om natten".

Så er det sgu da også betalt!

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-08-09 20:14

> "Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i en meddelelse

> Så er det sgu da også betalt!

Det må man godt nok sige. God løn for en dags arbejde...

- Martin

Fra : Søren Hansen

Dato : 21-08-09 09:21

Martin Bak skrev:
> "Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i en meddelelse

> Så er det sgu da også betalt!

Det er da dyrt at kalde en håndværker ud på nattevagt. *G

Der skal jo påregnes ekstraudgifter til belysning af hele taget (hvordan
skulle håndværkeren kunne skrive en kvittering på udført arbejde, hvis
der ikke er ordentligt lys). *S

--
Søren

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-08-09 10:37

"Martin Bak" skrev i en meddelelse
> Så er det sgu da også betalt!

Klart - der er jo altid lidt ekstra tillæg på skæve tidspunkter

Jan

Fra : Stampe

Dato : 21-08-09 08:09

"Claus Rasmussen" <tvmania@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> inddækning på min skorsten ?
>
> Et etplanshus fra 1972 med "almindelig" hældning!

Hvor bor du i landet?

_Mvh
Allan

Fra : Claus Rasmussen