Billig romantisk weekend for 2
Fra : Max

Dato : 20-08-09 09:16

Er der nogen gode bud på flg.:
2-3 dage på kro, hotel, BB, campinghytte eller lign.
Billigst muligt, da vi hellere vil bruge pengene på champagne og
lækkerier. Værelset/sengen skal kun bruges til 1 ting
OK, vi skal osse sove lidt en gang i mellem...
Sjælland eller sydlige Sverige foretrækkes. Omgivelserne er ikke så
vigtige.

Eller hvor kan jeg søge? Jeg synes det er svært at finde nogen gode
tilbud på nettet.

Max

Fra : Pipeline

Dato : 20-08-09 21:38

Max skrev:
> [...]
> vigtige.
>
> Eller hvor kan jeg søge? Jeg synes det er svært at finde nogen gode

Kæresten og jeg faldt for dette tilbud i Sverige:
http://www.alebo.se/hotell-romantisk-weekend-dk.php

Desværre måtte vi aflyse i sidste øjeblik, men vi vil helt klart booke
så snart vi har tid.

Fra : Nicolai

Dato : 20-08-09 22:05

Prisniveau?

Vi gav 1500,- / person for torsdag - søndag i paris.

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-08-09 06:57

Nicolai formulerede torsdag:
> Prisniveau?
>
> Vi gav 1500,- / person for torsdag - søndag i paris.

Har du evt et link?

Fra : Nicolai

Dato : 21-08-09 10:08

> Har du evt et link?

Paris tur retur fra hamborg med air france 600,- / person booket via
momondo.com
Hotel 3 dage for 1800 booket på hotels.com

Tadaa :)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-08-09 10:15

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in news:4a8e63e3$0$36566
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Paris tur retur fra hamborg med air france 600,- / person booket via
> momondo.com
> Hotel 3 dage for 1800 booket på hotels.com

Er det så Paris på Sjælland eller i Skåne?

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : Nicolai

Dato : 21-08-09 15:59

> Er det så Paris på Sjælland eller i Skåne?

Øh dårligt forsøg på at være morsom eller?

Jeg kender kun et paris der er værd at bruge en weekend på. Og udsigten fra
eiffeltårnet var storslået-

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-08-09 16:57

> Øh dårligt forsøg på at være morsom eller?

Overhovedet ikke. Det var Sjælland eller Skåne der blev spurgt til.

> Jeg kender kun et paris der er værd at bruge en weekend på.

Nu har jeg været i Paris på Sjælland og jeg kan kun være enig

Fra : Nicolai

Dato : 21-08-09 20:17

> Overhovedet ikke. Det var Sjælland eller Skåne der blev spurgt til.

Heje jeg fatter den først nu ;)

Fra : Bjarne

Dato : 22-08-09 09:26

Kent Oldhøj skrev:
> "Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in

> Overhovedet ikke. Det var Sjælland eller Skåne der blev spurgt til.

> Nu har jeg været i Paris på Sjælland og jeg kan kun være enig

Paris i Jylland er ikke bedre.

Bjarne

Fra : Søs

Dato : 21-08-09 11:54

Hej Max!

Dtf-travel.dk
Risskov.com (se under bilferie)
Happydays.dk
arrangerer weekendophold og miniferier til fornuftige / billige priser.
Nogle gange med mad includeret.

Men krisen krasser mange steder, så vi har f.eks selv fundet billig
hotelovernatning på hotels.dk og hotel.dk ( det er ikke den samme side
!) her i sommers.
Den ene f.eks. 2 nt. med morgenmad og 4 retters gourmetmad med "champagne"
før maden, for 672,- pr. person, på Hotel Danica i Horsens.
Det kan vist ikke gøres meget billigere!

Ved godt det ikke er området du søger, men der er masser af billige ophold i
øjeblikket, så held og lykke, og god tur!

Hilsen Søs.