Navne "maskering"
Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-09 10:03

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-24441604.html

Der kan man se at de omtalte personer omtales med initialer, men hvorfor?
deres navne har jo været offenliggjort i forbindelse med offenliggørelsen af
deres navn/billede?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : Jubii

Dato : 19-08-09 11:33

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Der kan man se at de omtalte personer omtales med initialer, men
> hvorfor? deres navne har jo været offenliggjort i forbindelse med

Nu er det her juragruppen, så har du spørgsmål til om det er lovligt
eller andet juridisk?
Ellers henvises du til en snakgruppe.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-09 12:03

"Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Nu er det her juragruppen, så har du spørgsmål til om det er lovligt
> eller andet juridisk?
> Ellers henvises du til en snakgruppe.

Var spørgsmålet for svært?

Fra : Jubii

Dato : 19-08-09 12:50

> "Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message

> Var spørgsmålet for svært?

Det havde intet med jura at gøre.
Find en pasende snakgruppe til det.

Fra : Knud

Dato : 19-08-09 15:27

> [...]
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Nu er det her juragruppen, så har du spørgsmål til om det er lovligt eller

Hold dig dog til sagen Jubii-elidiot!

Knud

Fra : Jubii

Dato : 19-08-09 17:38

"Knud" <knt.t@privat.dk> skrev i meddelelsen

> "Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message

> Hold dig dog til sagen Jubii-elidiot!
>
> Knud

Og hvilken sag er så det, rent juridisk?
Og skal du slikke nb i røven så gør det dog privat.

Fra : Knud

Dato : 19-08-09 17:45

> Og hvilken sag er så det, rent juridisk?
> Og skal du slikke nb i røven så gør det dog privat.

Du kan da bare forholde dig til personens spørgsmål eller holde kæft!
Alle de der 'retvisninger' hører ingen steder hjemme

Knud

Fra : Jubii

Dato : 19-08-09 19:58

> "Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message

> Du kan da bare forholde dig til personens spørgsmål eller holde kæft!
> Alle de der 'retvisninger' hører ingen steder hjemme

Så du synes juragruppen ikke skal debattere juridiske emner.
Hvad skal vi så debattere? Indkøb af mælk? Hvilken bh størrelse du skal
bruge når du mødes med nb? Hvorfor folk beskrives med initialer? Hvordan
man driller små børn som dig og nb?
Du skal blot foreslå det til styregruppen. Så laver de nok gerne
fundatsen for juragruppen om.
Og så hedder det ikke "retvisninger" men vejledning i den rette brug af
gruppen. Men det finder du eller nb aldrig ud af.

Fra : Ole C

Dato : 19-08-09 18:53

Jubii skrev blandt andet:

> Og skal du slikke nb i røven så gør det dog privat.

Hvordan gør man det juridisk? )

--
vh
Ole C

Fra : Jubii

Dato : 19-08-09 19:45

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan gør man det juridisk? )

De laver en ægtepagt.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-09 20:09

> De laver en ægtepagt.

Du er godt nok ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Fra : Knud

Dato : 19-08-09 20:15

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message
>
> Du er godt nok ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Enig - men det er ikke en nyhed!

Knud

Fra : Jubii

Dato : 20-08-09 05:43

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

> Enig - men det er ikke en nyhed!
>
> Knud

slikke slikke va', det røvhul er sgu godt vådt nu.
det er ikke sådan med forelskede par, ingen grænser.
og ynkeligere indlæg fra jer to skal man lede meget længe efter.
2 fluer med et smæk, ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-09 10:55

> [...]
> og ynkeligere indlæg fra jer to skal man lede meget længe efter.
> 2 fluer med et smæk, ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Er det det et juridisk svar?

Fra : Jubii

Dato : 20-08-09 15:44

> "Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message

> [...]

Du er stadig på trådvandring, stakkel.
Kan du ikke have dine konflikter i een tråd ad gangen, stakkel.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-09 15:53

> Kan du ikke have dine konflikter i een tråd ad gangen, stakkel.

Det forekommer mig nu at det forholder sig omvendt.

Fra : Jubii

Dato : 20-08-09 15:59

> "Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message
>
> Det forekommer mig nu at det forholder sig omvendt.

Du er jo lettere sindssyg, så deeeeeeeeeeet.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-09 16:12

> Du er jo lettere sindssyg, så deeeeeeeeeeet.

Nu vi er i jura gruppen, hvad er så din juridiske baggrund for at stille
analyser?

Fra : Jubii

Dato : 20-08-09 17:39

> "Jubii" <jubii@msn.com> wrote in message

> Nu vi er i jura gruppen, hvad er så din juridiske baggrund for at
> stille analyser?

Fordi det er lovligt.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-08-09 12:22

N_B_DK skrev:
> [...]
>
> Der kan man se at de omtalte personer omtales med initialer, men
> hvorfor? deres navne har jo været offenliggjort i forbindelse med

Der er ingen lov, der siger, at navnene skal offentliggøres.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Kaj

Dato : 19-08-09 20:18

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres navne har jo været offenliggjort i forbindelse med offenliggørelsen

Tv2 gør det samme i Station 2 udsendelser.

Den ene uge viser de overvågningsbilleder, hvor de efterlyser personer.
Der kan man tydeligt se forbrydernes ansigter.

Næste uge fortæller de stolt at nu er forbryderne fanget.
Så viser de samme optagelse igen, men nu er ansigterne gjort ukendelige.

Jeg tror ikke det er noget lovbundet.
Det er nok snarere noget med -Presseetik-

Kaj

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-09 20:34

"Kaj" <kkk@kkk.com> wrote in message

> Jeg tror ikke det er noget lovbundet.
> Det er nok snarere noget med -Presseetik-

Ok, jeg kan bare ikke se logikken i det.

Fra : Kaj

Dato : 19-08-09 21:13

> Ok, jeg kan bare ikke se logikken i det.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Næ det kan jeg heller ikke.

Kaj