forslag til belægning
Fra : Søren Grenz

Dato : 17-08-09 14:34

Knægten har igennem et stykke tid haft et legetårn med rutchebane osv.
Vi har nu udnyttet området under legetårnet til at lave et legehus,
men problemer er jo så selvfølgelig at det taget (gulvet på
legetårnet) ikke er vandtæt. Jeg tænker så på at lægge en slags
gummibelægning på gulvet til legetårnet (der udgører taget på
legehuset), men er lidt bekymret for om det bliver for glat når det er
vådt.

Nogle der har gode idéer til en belægning der kan klare almindelig leg
(at børnene går på det), samtidigt med at det ikke bliver en
skæjtebane når det er vådt. Det er ikke en optimal blanding når de
leger rundt i 2 meters højde.

Der er selvfølgelig altid tagpap, men jeg kan godt huske hvordan det
er at kravle på en varm sommerdag, og det var ikke rart. *G

MVH
Søren

Fra : Max

Dato : 17-08-09 22:05

Hej Søren

> Der er selvfølgelig altid tagpap, men jeg kan godt huske hvordan det
> er at kravle på en varm sommerdag, og det var ikke rart. *G

Tagpap og så brædder ovenpå.

--
Mvh Max

Fra : S.B.

Dato : 17-08-09 22:24

"Søren Grenz" <sgrenz@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kan du ikke lægge en vandfast krydsfinerplade ovenpå, og så given den en god
slat maling eller lak?

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-09 12:37

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> MVH
> Søren
>
> Kan du ikke lægge en vandfast krydsfinerplade ovenpå, og så given den en

Du kunne også skrue den krydsfiner plade på undersiden.
/Mads

Fra : Søren Grenz

Dato : 17-08-09 15:25

On Aug 17, 11:05 pm, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Søren

> Tagpap og så brædder ovenpå.
>
> --
> Mvh Max

Ja det er altid en mulighed. Nu ligger gulvet/taget der jo så bare
allerede, og har ligget der i 1½ år, så det vil hæve gulvet i
legetårnet med over en cm, så og jeg håbede egentlig at der fandes en
slags gummi der var holdbar nok til leg, og som ikke blev til en
skøjtebane pga vand.

Fra : Armand

Dato : 18-08-09 10:04

Søren Grenz skrev:

> [...]
> legetårnet med over en cm, så og jeg håbede egentlig at der fandes en
> slags gummi der var holdbar nok til leg,

Gummi'et kommer vel også til at tage ½cm's penge, så forskellen er vel
det samme!

--
Armand.

Fra : Søren Grenz

Dato : 17-08-09 15:26

On Aug 17, 11:23 pm, "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> wrote:
> [...]
> Søren
>
> Kan du ikke lægge en vandfast krydsfinerplade ovenpå, og så given den en god

Jo det var da også en mulighed.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-08-09 00:30

On 17 Aug., 23:23, "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> wrote:
> Kan du ikke lægge en vandfast krydsfinerplade ovenpå, og så given den en god
> slat maling eller lak?

Og evt. blande sand i malingen ?

--
Christian

[...]