Rhodos(sommerfugledalen) med barn.
Fra : Lotte

Dato : 16-08-09 05:55

Er der nogen som har haft deres børn med i sommerfugledalen?

Har været på Rhodos nogle gange nu, og har aldrig fået set den, men nu skal
det måske være. Har et barn med på 8 år.

Men jeg spekulerer på om det er for hårdt, varmt eller interessant nok for
hende...

Vi skal denne gang prøve Water Park, europas største badeland, men er der
andet vi ikke må gå glip af?

Hilsen Lotte

Fra : MVJ

Dato : 16-08-09 18:10

> Er der nogen som har haft deres børn med i sommerfugledalen?
-----------------------
Ikke med børn - men det jeg husker var at man går på små snoede stier og
masser af trapper, der går opad og opad. Tror ikke et 8 årigt barn vil have
besvær med det. Selve parken er meget seværdig (med voksne øjne) - når der
er mange sommerfugle er stammerne på træerne totalt dækkede - det ser meget
flot ud, ved ikke om et barn vil synes det er spændende, men der er også
skildpadder i nogen af vandhullerne man passerer. Vi som voksne var meget
imponeret over parken og det er et "must sse" på Rhodos. Jeg tror du skal
tage chancen og tage dit barn med - men du skal nok prøve at være "guide" og
fortælle lidt om det I ser.
God tur !
Mogens

Fra : bosol

Dato : 18-08-09 08:52

On 16 Aug., 07:54, "Lotte" <lotte...@mail.dk> wrote:
> [...]
> hende...
>
> Vi skal denne gang prøve Water Park, europas største badeland, men er der

Vi har lige været der kom kl. 9 der er ikke så mange, selvfølgelig kan
børn få noget ud af det, sålænge de ikke skal "klemmes" sammen når
alle busserne kommer ved 11 tiden med alle turisterne, der måtte vi
sloges om at komme væk fra museet og op til vores lejet bil. Forøvrigt
er området kunstvandet og holdes fugtigt nærmest Tropisk klima.
Der annonceres stærkt at besøge et vinfabrik, der købte vi en flaske
til 12 Euro, som vi erfarede kunne købes i OldTown for 6,50 Euro øv.
I Lindos koster en Frappé 5 Euro, mod 1,80 Euro på hotellet.
vh Bo

Fra : Soeren Friberg

Dato : 08-11-09 13:36

On 16-08-2009 06:54, Lotte wrote:
> Er der nogen som har haft deres børn med i sommerfugledalen?

Har været der i oktober. På det tidspunkt er der ikke sommerfugle, men
smukt er det:

http://sfriberg.smugmug.com/Galleries/Rhodos/9986146_Ywd4X#694806934_hvgB5

http://sfriberg.smugmug.com/Galleries/Rhodos/9986146_Ywd4X#694803726_HDbHP

Du kan sagtens have et barn på 8 år med. Der er et lang flad strækning.
Herefter afgør man selv, hvor langt man vil gå op.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/