"claus" <blablabla@klatterup.dk> skrev i meddelelsen news:...
>
> "claus" <blablabla@klatterup.dk> skrev i meddelelsen news:...
>>
>> "Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen
>> news:k1ia75dmf4u7gbl3sgeeo2cjiascmcf7nk@4ax.com...
>>> On Sun, 2 Aug 2009 09:08:49 +0200, "claus" <blablabla@klatterup.dk>
>>> wrote:
>>>>Kunne bare ikke lade være med at tænke hvad nu hvis en privat havde
>>>>skullet
>>>>sende fra samme box og havde taget min pakke
>>>>så havde jeg måske haft et problem med at bevise at jeg ikke havde fået
>>>>pakken.
>>>>
>>>>jeg tror jeg skriver til post dk og hører hvordan de síkrer sig
>>>
>>> Lyder som en god ide, andre kunne komme ud for det samme som dig, bare
>>> med mere uheldigt slutresultat, så det kunne være interesant at høre
>>> PostDK mening herom.
>>>
>>
>> Nedenfor er mail til og fra post dk
>>
>> så ja det kan lade sig gøre at miste sin pakke
>> har endnu ikke fået noget svar på hvordan de evt vil behandle det
>> så jeg har besluttet at melde mig fra denne service ind til videre
>>
>> claus
>>
>> Kære xxxxxxxx
>>
>> Tak for din venlige mail om dine oplevelser ved Døgnposten.
>>
>> Det må have været noget frustrerende at stå foran boksen og ingen låger
>> åbner sig.
>>
>> Døgnposten er heldigvis en meget driftsikker maskine , som vi yderst
>> sjældent oplever problemer med, på trods af at den stadig er ret ny i
>> drift for os.
>>
>> Numre på hver boks kunne være nyttige i flere sammenhænge og står på
>> vores liste over mulige forbedringer.
>>
>> Dén situation du beskriver er heldigvis ikke indtruffet endnu og vi
>> vurderer , at sandsynligheden er meget ringe for at det sker.
>> Men du har sådan set ret i, at det ville kunne ske, i det tilfælde du har
>> oplevet.
>> Vi vil få undersøgt hvordan Kundeservice vil behandle en sådan
>> reklamation.
>>
>> Håber ikke at tanken om, hvad der kunne være sket, har afskrækket dig
>> fra at bruge Døgnposten en anden gang.
>>
>>
>> Med venlig hilsen
>> Marianne Odgaard
>> ----------------------
>> Post Danmark A/S
>> Service Center Kunde
>> Thistedgade 10
>> Postboks 250
>> 2630 Taastrup
>> Tlf: 80207030
>> E-mail: Skrivpost@post.dk
>> Web:
www.postdanmark.dk
>>
>>
>>
>>
>>
>> Hej Post Danmark
>>
>> Lige et spørgsmål angående døgnafhentning af pakker
>>
>> Den 15/7 skulle jeg afhente en pakke i døgnboksen i esbjerg
>>
>> Brugte seddelen og sygesikringsbevis og på skærmen stod så teksten at
>> boksen nu var åben jeg skulle tage min pakke og huske at lukke boksen
>> igen.
>> Men Men ingen boks var åben og heller ikke nogen boks på klem.
>> Ringede til nummeret på døgn boksen og de gik ind og tjekkede i deres
>> system ved hjælp af nummeret på sedlen kunne de se at pakken nu var
>> registreret som afhentet.
>> Desværre kunne de ikke hjælpe mig yderligere før næste dag da dem der
>> havde adgang til boksene var gået hjem (kl var 1330).
>> Jeg afleverede mit telefon nr og blev ringet op dagen efter af en
>> postmedarbejder som havde fundet min pakke.
>> Han fortalte mig at pakken dukkede op da han skulle lægge en ny pakke i
>> den tomme boks.
>>
>> Efterfølgende er jeg kommet til at tænke over et par ting
>>
>> hvad nu hvis en privat mand skulle sende en pakke via døgnboksen og den
>> boks der åbnede var den med min pakke i den var jo registreret som tom.
>> kunne han have taget min pakke og måske tænkt fint en gratis telefon gave
>> fra post dk.
>> Burde medarbejderen jeg talte med i telefonen ikke have spærret denne
>> boks som der jo var meldt problemer med.
>>
>> Hvad nu hvis min pakke havde været væk jeg havde jo bekræftet med mit
>> sygesikringsbevis at jeg tog pakken
>> ville jeg have haft nogen mulighed for at søge en erstatning for
>> bortkommet pakke jeg ville jo ikke kunne bevise at jeg ikke havde taget
>> pakken?
>>
>> har i evt videoovervågning af disse døgnbokse i tilfælde af problemer
>>
>> Kunne det ikke være en ide at have nr på hver boks så ville det måske
>> være nemmere lige at tjekke om lågen er åben.
>>
>> Bortset fra det så synes jeg det er en alletiders løsning med disse
>> døgnbokse men overvejer dog et framelde mig hvis man risikerer at miste
>> sin pakke uden chance for erstatning
>>
>> Med Venlig Hilsen
>>
>> xxxxxxxxxx
>