Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoudstilling med Viggo Rivad
Fra : Soeren Friberg

Dato : 13-08-09 16:38

http://www.plyssen.dk/?Aktuelt

Plyssen åbner igen lørdag 8. august kl. 13.00 med nye og spændende
udstillinger.
Forfatteren Carlo Pedersen udgav sidste år en fotobiografi af den 86
årige fotograf Viggo Rivad på Kastrupvej. Carlo Pedersen præsenterer
bogen sammen med en vandreudstilling på 40 sort/hvide fotos i trærammer
53x43 cm. fra bogen, som viser fotos fra forskellige steder i landet.

På åbningsdagen vil både Carlo Pedersen og Viggo Rivad være til stede.

Carlo Pedersen holder billedforedrag samme dag kl. 14.00 om Viggo
Rivads værker.

Kh- Søren

Fra : Bo Bjerre

Dato : 13-08-09 16:45

Soeren Friberg wrote:
> [...]
>
> På åbningsdagen vil både Carlo Pedersen og Viggo Rivad være til stede.
>
> Carlo Pedersen holder billedforedrag samme dag kl. 14.00 om Viggo

Godt, at du fortæller det her, men det er længe siden, det var den 8.
august..

Hvornår lukker udstillingen igen ??

Bo //

Fra : Soeren Friberg

Dato : 13-08-09 16:56

On 13-08-2009 17:45, Bo Bjerre wrote:

> Godt, at du fortæller det her, men det er længe siden, det var den 8.
> august..
>
> Hvornår lukker udstillingen igen ??
>

> Bo //
nå ja, 30. august

Fra : Bo Bjerre

Dato : 13-08-09 17:34

Soeren Friberg wrote:

> nå ja, 30. august

-så haster det, for jeg tager til IsLand den 22. august i ca 9 dage.

Hmmm... jeg må se at få en aftale på Amager i kommende uge...

Bo //

Fra : Soeren Friberg

Dato : 13-08-09 19:22

On 13-08-2009 18:33, Bo Bjerre wrote:

> -så haster det, for jeg tager til IsLand den 22. august i ca 9 dage.
>
> Hmmm... jeg må se at få en aftale på Amager i kommende uge...
>
> Bo //

Ellers: Fra 8. september og frem til 30. september vises udstillingen i
Flensborg

/sf