skrue til gammel suzuki
Fra : Carsten

Dato : 12-08-09 21:35

Hej

Jeg fjols har ødelagt skruen til min gamle 16 hk Suzuki fra sidst i 70érne.

Nogen, der har en idé om, hvor man kan finde en billig erstatning. Jeg har
fundet Suzukis part-number fra dengang 58111-96140-01T og en googling giver
kun et firma i USA.

Mvh

Carsten

Fra : Henrik K

Dato : 13-08-09 04:35

eBay?

Fra : Carsten

Dato : 15-08-09 13:29

Ja - der dukkede sgu en op på UK Ebay i dag...