trailere og konkurrence
Fra : jos

Dato : 12-08-09 16:23

Nu har jeg, jvf. anden tråd, været på markedet og søge efter en ny passende
trailer, og har fundet at eks. Variant D1 ville passe mig fortræffeligt.
Jeg bliver bare lidt vred, når det viser sig at uanset hvor jeg finder en
forhandler er prisen 5.685 +- ~50,-
Enkelte steder 700,- højere men så er det incl. udstyrspakke til 700,-.

Er det egentligt lovligt? det ligner prisaftale.
finn

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 12-08-09 16:28

"jos" <jos@her.dk> wrote in message
> [...]
> Enkelte steder 700,- højere men så er det incl. udstyrspakke til 700,-.
>
> Er det egentligt lovligt? det ligner prisaftale.

5685kr er vejl. pris, og så vælger de fleste forhandler af sælge den til en
pris som ligger der omkring.

JJ

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 12-08-09 16:30

"Johannes Jørgensen" <johs-jspam@mail.dk> wrote in message

> "jos" <jos@her.dk> wrote in message

> 5685kr er vejl. pris, og så vælger de fleste forhandler af sælge den til
> en pris som ligger der omkring.
>
> JJ

her kan du få den for kr. 5.385,-inkl. Prestigeudstyr, værdi kr. 700,-

http://trailercenter.dk/trailer-tilbud.htm#502D1

JJ

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 12-08-09 19:02

jos wrote:
> Nu har jeg, jvf. anden tråd, været på markedet og søge efter en ny
> passende trailer, og har fundet at eks. Variant D1 ville passe mig
> fortræffeligt.

Måske er det lidt upassende, men jeg prøver alligevel. Tag et kik på
http://www.trailergaarden-gantrup.dk/xtragodepriser.htm Hvis jeg skulle købe
pt ville jeg nok kigge en ekstra gang på deres trailere. Og nej jeg er ikke
i familie/betalt eller på anden måde relateret til foretagenet. Beklager
hvis nogle skulle finde det anstødeligt.

/tue

Fra : Andy Dufresne

Dato : 12-08-09 21:22

jos tastede følgende:
> [...]
> Enkelte steder 700,- højere men så er det incl. udstyrspakke til 700,-.
>
> Er det egentligt lovligt? det ligner prisaftale.

Jeg tror du får bedre svar i dk.videnskab.jura - evt. ved henvendelse
til fs@fs.dk - Jeg mener faktisk ikke det er lovligt hvis producenten
diktere prisen, men det skal jo bevises!

Fra : Tom Jensen

Dato : 13-08-09 12:15

"jos" <jos@her.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Enkelte steder 700,- højere men så er det incl. udstyrspakke til 700,-.
>
> Er det egentligt lovligt? det ligner prisaftale.

hej finn
prøv at kontakte ham her , der har jeg tidligere købt og han kan sælge dem
til en god pris.

http://www.stauningsilo.dk/

mvh tom jensen