Dom fra landsretten Hvor ?
Fra : JBH

Dato : 11-08-09 18:57

Engang tilbage i 2006 gav byretten en kvinde medhold i, at hun har ret til
erstatning efter hundebid, selv om hun passede hunden, men
forsikringsselskab, Odsherred Brandassurance, afviser at betale erstatningen
og har anket dommen fra slutningen af juni til Landsretten.

Sagen har været omalt flere steder, og jeg har søgt og søgt, men kan ikke
finde resultatet af denne anke.

http://www.bt.dk/nyheder/forsikringsselskab-afviser-erstatning-hundebid

mvh
JBH

Fra : kwdemant

Dato : 11-08-09 19:21

JBH skrev:
> [...]
> og har anket dommen fra slutningen af juni til Landsretten.
>

> Sagen har været omalt flere steder, og jeg har søgt og søgt, men kan ikke

Anken er trygt i ugeskriftet for retsvæsen (U2007.1169Ø)

Jeg kan sende den til dig som pdf hvis det har relavans

Vh
Kasper Demant
stud.Jur

Fra : JBH

Dato : 11-08-09 19:26

"kwdemant" <news@kwdemant.dk> skrev i en meddelelse

> Anken er trygt i ugeskriftet for retsvæsen (U2007.1169Ø)
>
> Jeg kan sende den til dig som pdf hvis det har relavans

Jatak det har det i høj grad, så det vil jeg blive glad for. (om jeg så
bliver ligeså glad for dommen er en anden sag....)

på forhånd tak

mvh
JBH

Fra : kwdemant

Dato : 11-08-09 19:28

JBH skrev:
> [...]
>>

> Jatak det har det i høj grad, så det vil jeg blive glad for. (om jeg så
> bliver ligeså glad for dommen er en anden sag....)

Den er sendt

Fra : JBH

Dato : 11-08-09 20:07

> Den er sendt