"dims" til støvsuger
Fra : Tomas

Dato : 11-08-09 11:23

Hejsa

Vi købte for et års tid siden en Siemens Synchropower støvsuger, som
vi er ret glade for. Problemet er dog, at den "dims", der holder
støvsugerposen på plads under låger, hvor man sætter slangen på, har
knækket en tap. Det resulterer i, at dens sugeevne er kraftigt
reduceret. Jeg har prøvet at lime tappen på igen, men det holdt ikke.
Hvor får man sådan en ny "dims" og hvad hedder den?

Mvh.

Skott

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 11-08-09 19:11

"Tomas" <skott@festudvalget.dk> wrote in message
[...]

Har du prøvet der hvor I har købt den ?

JJ

Fra : Mogens

Dato : 11-08-09 19:22

"Tomas" <skott@festudvalget.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor får man sådan en ny "dims" og hvad hedder den?

Hos BSH (Bosch Siemens Hausgeräte) i Ballerup
tlf. 4489 8080

Fra : Tomas

Dato : 12-08-09 12:52

On 11 Aug., 20:11, "Johannes Jørgensen" <johs-js...@mail.dk> wrote:
> [...]
> reduceret. Jeg har prøvet at lime tappen på igen, men det holdt ikke.
> Hvor får man sådan en ny "dims" og hvad hedder den?

Jeg prøvede faktisk, at skrive til Siemens - og sørme om ikke, de
tilbød at sende en ny til os til den store pris af 42 kr. + porto og
moms - det går vist lige ;)