Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Picasa 3
Fra : Jesper

Dato : 12-08-09 00:15

Hej.

Er der nogen som ved om man kan uploade en hele mappe med fotos til Picasa
webalbum - jeg synes kun at man kan uploade et foto ad gangen? Hvis man
kan - hvordan gøres det så?

Det kan jo tage sin tid, når jeg har over 140 bryllupsfotos, som skal
uploades...... Jeg ville gerne, at jeg kunne markere mappen og så bliver
hele indholdet uploadet....

Er noget i tvivl om dette er den korrekte gruppe...beklager hvis det ikke
er....

mvh

Jesper

Fra : Jens Peter Karlsen