Hotel midt i Prag ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 10-08-09 18:52

Hvor finder man billigste hotel midt i Prag ?

Har søgt alle steder uden held, altid 2-5km afstand :/

Gerne en pakkerejs

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : jk

Dato : 11-08-09 10:15

On Mon, 10 Aug 2009 19:52:18 +0200, Brian Vestergaard
<mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

>Hvor finder man billigste hotel midt i Prag ?
>
>Har søgt alle steder uden held, altid 2-5km afstand :/
>
>Gerne en pakkerejs

Jeg brugte i sin tid Rejsekongen, og de havde værelser på en flodbåd.
Det kan dårligt blive mere centralt.

mvh

John

Fra : Brian Lund

Dato : 11-08-09 16:45

Brian Vestergaard wrote:
> Hvor finder man billigste hotel midt i Prag ?
>
> Har søgt alle steder uden held, altid 2-5km afstand :/

> [...]

Kig evt. på hotels.com jeg kan se de har priser i prag fra 341/døgn (og op
til 1500+) så der er da lidt at vælge imellem, det er iøvrigt priser nu og
her, det kan være dyrere eller billigere når du vil afsted!

Jeg kan ikke nægte at du kan finde et billigere hotel der nede på egen hånd
eller et andet sted på nettet, men jeg fandt ihvertfald et billigt hotel den
vej igennem da jeg var i Slovakiet! Husk lige at dobbeltjekke med priserne
på hotellernes egne hjemmesider hvis de har sådan en.

Brian

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 11-08-09 17:35

Følgende er skrevet af Brian Lund:

> jeg fandt ihvertfald et billigt hotel den
> vej igennem da jeg var i Slovakiet!

Ok den hopper jeg så ikke på, vi skal nemlig til Prag i Tjekkiet

Andre der ikke ved hvo de har været

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Brian Lund

Dato : 11-08-09 17:51

> Ok den hopper jeg så ikke på, vi skal nemlig til Prag i Tjekkiet
>
> Andre der ikke ved hvo de har været

Øhh... Jeg er somend udemærket klar over hvor Prag ligger, men hotels.com
dækker hele verden... Hmm...
De priser jeg nævnte er da netop også priser jeg selv liiige har set på
netop www.hotels.com i Prag, Tjekkiet og _ikke_ i Slovakiet.

Brian

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 11-08-09 18:12

Brian Lund skrev:

> [...]
> dækker hele verden... Hmm...
> De priser jeg nævnte er da netop også priser jeg selv liiige har set på netop

Ok, den lå bare lige til højrebenet

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 11-08-09 19:41

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man billigste hotel midt i Prag ?
>
> Har søgt alle steder uden held, altid 2-5km afstand :/
>
> Gerne en pakkerejs

Jeg vil gerne anbefale Codan Agentura dernede i Prag.
http://www.andel3w.dk/prag-ture-dk.shtml

Det har den fordel, at har man spørgsmål, tropper man bare op på Cafe
Nordica, hvor de har til huse og får hjælp. De har et par Charlotter ansat,
der er danske og et par andre skandinaver.
Caf'e Nordica/Codan Agentura ligger på Zlatnicka, der krydser Na Porici, der
fører direkte ned til Namesti Republica og Obecni Dum - Folkets hus eller
Borgerhuset - altså lige på vejen, når man skal ned i den indre by.

Hotels.com er en besynderlig størrelse, fordi det beløb, der først
annonceres, ikke passer. Den endelige pris oplyses først, når man forsøger
at booke. Prisen kan være alt fra nogle få hundrede kroner dyrere eller mere
end dobbelt op. Det fik mig til at opgive Hotels.com.

Jeg vil anbefale Penzion Alice, som vi bookede gennem Codan Agentura. Det er
pæne hotellejligheder med mulighed for at lave lidt mad selv. Og det ligger
lige ved siden af to rigtigt gode indkøbsmuligheder.
Det ligger 10 minutters gang fra Borgerhuset og mindre end 20 minutters gang
fra Karlsbroen

Adressen er Solokovska 30 i bydelen Karlin. ca 100 meter fra
hovedmetrostationen Florenc.
Vi var der i 8 hele dage 2 voksne og 3 store børn. Det løb vist op i ca 8700
kr incl. parkering i parkeringskælder, så vidt jeg husker, for en stor
lejlighed.
Det er altså meget centralt især til de penge.

http://www.penzion-alice.cz/

Et tip er at undlade at købe morgenmad på Penzion Alice. Den indtager man på
nabohotellet, og den omgang blir man hurtigt træt af.
Men hotellet er pænt og rent, personalet venligt og serviceminded. Og
placeringen er meget central.

Jeg vil på det varmeste anbefale at prøve Jazzboat! Det er meget hyggeligt
med levende jazzmusik, og fremragende mad - Den bedste omgang vi oplevede i
de 8 dage i Prag. Vi valgte at tage turen en dag, hvor musikken var Vocal
jazz - Lækker romantisk latinamerikansk jazz. Dejlig oplevelse!

God tur!

Bare det var mig!
Prag er skøøøn

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : jimmi1311

Dato : 13-08-09 06:56

On 10 Aug., 19:52, Brian Vestergaard <mail2brianvesterga...@gmail.com>
wrote:
> Hvor finder man billigste hotel midt i Prag ?
>
> Har søgt alle steder uden held, altid 2-5km afstand :/

> [...]

www.momondo.dk findes der andre. den søger bl.a. også på hotels.com

MVH
Jimmi

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 31-08-09 07:16

wrote:
> Hvor finder man billigste hotel midt i Prag ?
>
> Har søgt alle steder uden held, altid 2-5km afstand :/

> [...]

Prøv på http://www.billighotel.dk - hvor du bl.a. kan finde meget
billige hoteller - f.eks. de både, der ligger tæt på centrum. De
koster ikke ret meget. Ellers prøv et af Ibis-hotellerne. De ligger
ret centralt og er rimelige i pris.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 31-08-09 12:59

On 31 Aug., 15:15, Flemming Poulsen <feedb...@flyrejsen.dk> wrote:

> [...]
> billige hoteller - f.eks. de både, der ligger tæt på centrum. De
> koster ikke ret meget. Ellers prøv et af Ibis-hotellerne. De ligger

Flodbåd-hotellet Albatros kan anbefales - så centralt og smukt som man
kan tænke sig. Rimelige priser - især i lavsæson
http://www.hotelsprague.cz/albatros/?gclid=CM6V4OfJzpwCFVYt3godvHFnKA