Efterlysning af GSX-R 250
Fra : Hellfire

Dato : 31-07-01 22:45

Er der nogen, som ved hvor min ex befinder sig i landet? Det drejer sig om
en baby-gixxer lakeret som en '96 GSX-R 750 WT (sort/sølv/guld) solgt hos KS
Motor i foråret '97.

Henrik
GSX250ES (den er en hel del billigere i drift som en baby-gixxer)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-07-01 23:18

Hellfire skrev:

> Er der nogen, som ved hvor min ex befinder sig i landet? Det drejer sig om
> en baby-gixxer lakeret som en '96 GSX-R 750 WT (sort/slv/guld) solgt hos
> KS Motor i for�et '97.

Dvs. den er snuppet i omegenen af Vejle, eller hvad?

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Hellfire

Dato : 01-08-01 23:53

"Jes Vestervang" <jesvj@2mailme.dk> wrote in message

> Dvs. den er snuppet i omegenen af Vejle, eller hvad?
>
> --
> mvh Jes Vestervang
> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
> GSXR250 (blåmetallic & TS125ER

Ikke snuppet, solgt. Det kunne bare være rart at vide, om "dyret" stadig
lever. Og ja, Vinding ligger klods op og ned af Vejle.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-08-01 23:18

Hellfire skrev:

> "Jes Vestervang" <jesvj@2mailme.dk> wrote in message

> om

> Ikke snuppet, solgt.

Dét var jo ikke let at vide, og nu var jeg da ellers lige klar til at
overfalde enhver på en mc som den du beskrev, så det var da vist heldigt
jeg ikke fandt den

> Det kunne bare v�e rart at vide, om "dyret"
> stadig lever.

Det er det jo

> Og ja, Vinding ligger klods op og ned af Vejle.

Ved det godt, men når nu jeg havde misforstået det hele, så troede jeg jo
egentlig.... Ja, en masse

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk