Turkish Airlines Miles and Smiles
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-08-09 16:17

Er der nogen her, der har erfaringer med Turkish Airlines'
klub Miles and Smiles?

Jeg er interesseret i at vide, om den kun kan bruges, når
man bestiller direkte hos Turkish Airlines, eller om man
også kan bruge den ved billetter bestilt andre steder. Og
hvordan man i så fald får noteret sine miles.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : wetlesen

Dato : 09-08-09 08:24

On 8 Aug., 17:17, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:
> [...]
> også kan bruge den ved billetter bestilt andre steder. Og
> hvordan man i så fald får noteret sine miles.

Turkish Airlines er medlem af samme gruppe af flyselskaber som SAS,
nemlig Star Alliance. Hvis man er medlem af Turkish Airlines frequent
Flyer, nemlig Miles & Smiles kan man optjene bonuspoint ved at flyve
med Turkish Airlines og alle øvrige medlemmer af Star Alliance. Det er
ligegyldigt hvor du køber billetten. Det er afgørende at du flyver og
får registreres dit bonuskort ved check-in for at få registreret dine
Miles. Egentlig kan jeg ikke se de store fordele ved at Turkish
Airlines Miles & Smiles. I stedet kan melde dig i SAS Frequent Flyer,
der hedder Eurobonus. Her optjener du også Miles, når du flyver
Turkish Airlines.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-08-09 15:54

wetlesen skrev:

> Det er afgørende at du flyver og
> får registreres dit bonuskort ved check-in for at få registreret dine
> Miles.

Ok, så er det ikke for sent med den rejse, jeg allerede har
bestilt.

> [...]
> Airlines Miles & Smiles. I stedet kan melde dig i SAS Frequent Flyer,
> der hedder Eurobonus. Her optjener du også Miles, når du flyver

Giver det bedre fordele? Det vil sandsynligvis udelukkende
være Turkish Airlines, jeg kommer til at bruge.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Omfattende brugerguide for begyndere til Ubuntu Linux: