Er det noget, som vi skal betale?
Fra : Ukendt

Dato : 07-08-09 15:27

Hej.

VI har holdt en fest for ca 40 mennesker på et hotel arrangeret som
helaftensarrangement, hvor hotellet står for det hele for en samlet
kuvertspris.

En gæst har dukket for meget og har kastet op ude på gangen, så tæppet skal
renses.

Hotellet sender regningen til os, fordi det er os, der er "værter" og har
arrangret festen.

Er det en sag mellem os og hotellet, da det er "vores fest" eller er det en
sag mellem hotellet og vedkommende, der har kastet op.

Hvordan er situationen, hvis vedkommende der har kastet op kendes kontra man
ikke er bekendt med, hvem der har kastet op.

På forhånd tak for svar.

Fra : Jubii

Dato : 08-08-09 01:46

"Niels Ravn" <nej tak> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> VI har holdt en fest for ca 40 mennesker på et hotel arrangeret som
> helaftensarrangement, hvor hotellet står for det hele for en samlet
> kuvertspris.

Er der noget skriftligt omkring det?

> En gæst har dukket for meget og har kastet op ude på gangen, så tæppet
> skal renses.

Hvori består hotellets bevis for at det er en fra dit selskab der har
gjort det?

> Hotellet sender regningen til os, fordi det er os, der er "værter" og
> har arrangret festen.

Hvori består hotellets bevis for at kunne gøre det?

> Er det en sag mellem os og hotellet, da det er "vores fest" eller er
> det en sag mellem hotellet og vedkommende, der har kastet op.

Hvad gør hotellet almindeligvis?

> Hvordan er situationen, hvis vedkommende der har kastet op kendes
> kontra man ikke er bekendt med, hvem der har kastet op.

I forhold til at være vidne eller i forhold til at erkende skylden?

> På forhånd tak for svar.
Man skal nok have flere fakta for svar.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-09 08:45

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad gør hotellet almindeligvis?

> I forhold til at være vidne eller i forhold til at erkende skylden?

Jeg kontaktede hotellet. Der var ingen problemer. De kontakter nu selv rette
vedkommende.

Tak fordi i lyttede