Gummipalme eller hvad?
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-08-09 12:36

Hej

For ca. 10 år siden købte jeg en pæn lille plante. Nu er den hverken
pæn eller lille. Jeg tror nok det er en gummipalme, men det er der
sikkert andre der ved mere om end mig. Det er såmen heller ikke så
vigtigt hvad den hedder, men hvad gør jeg ved den?

Som det ses på billederne er den ikke længere ret køn, fordi den har
mistet en masse blade. Den skyder fra bunden af stammerne. Er der
nogen der kan fortælle mig om jeg kan få den pæn igen og i givet fald
hvordan?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-08-09 12:37

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> writes:

> [...]
> mistet en masse blade. Den skyder fra bunden af stammerne. Er der
> nogen der kan fortælle mig om jeg kan få den pæn igen og i givet fald

Og så ville et link til billederne jo nok være på sin plads, hvorfor
glemmer man altid det? :)

http://picasaweb.google.dk/trinekc/Gummipalme

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-08-09 19:05

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Og så ville et link til billederne jo nok være på sin plads, hvorfor
> glemmer man altid det? :)
>
> http://picasaweb.google.dk/trinekc/Gummipalme

Jeg ved ikke hvorfra du har det med palme. Det er et gummitræ Ficus
Elastica.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Kurt Hansen