Glaslister - hvordan
Fra : Jens K H

Dato : 05-08-09 16:42

Hej

jeg skal have skiftet en glasliste på et vindue, og skal derfor imellem
ruden og glaslisten have et fugebånd på.
Hvordan er det nu, skal 'klæbesiden' af fugebåndet mod glasset eller mod
træet?

--
Venlig hilsen Jens

Fra : Martin Bak

Dato : 05-08-09 17:50

"Jens K H" <jkah@tdcFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ruden og glaslisten have et fugebånd på.
> Hvordan er det nu, skal 'klæbesiden' af fugebåndet mod glasset eller mod

Fugebåndet klæbes på listen, som herefter monteres på vinduesrammen. Der
skal trykkes meget hårdt sammen mens glaslisten sømmes på.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Petersen Michael

Dato : 06-08-09 12:41

Martin Bak <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> Fugebåndet klæbes på listen, som herefter monteres på vinduesrammen.
> Der skal trykkes meget hårdt sammen mens glaslisten sømmes på.

Jeg vil anbefale skruer, da sømmene har en tendens til at arbejde sig ud
igen..
Michael Petersen
Omme i Nyborg