Græstrimmer
Fra : Mogens Kristensen

Dato : 05-08-09 06:23

Tak for de gode forslag , men hvad gør man når det er rullen eller hvad den
nu hedder ,man vikler nylonsnøren om der er i stykker . Den med et stykke
tøjsnor var ellers god -- men hvordan sætter man det fast ?
Mvh. Mogens

Fra : Mogens

Dato : 05-08-09 07:10

Mogens Kristensen wrote:
> [...]
> nu hedder ,man vikler nylonsnøren om der er i stykker . Den med et stykke
> tøjsnor var ellers god -- men hvordan sætter man det fast ?

Læs i din manual. Der er sikkert mange metoder afhængigt af model. Ved
dobbelttrådede bukker man ofte snøren, og hægter den omkring en tap.

Fra : ebbe hansen

Dato : 05-08-09 08:52

On Wed, 05 Aug 2009 07:10:14 +0100, Mogens <no@mail.com> wrote:

>Læs i din manual. Der er sikkert mange metoder afhængigt af model. Ved
>dobbelttrådede bukker man ofte snøren, og hægter den omkring en tap.

Jeg er for længe siden holdt op med at bruge spolen. Jeg laver en
passende længde med en knude på, stikker den ud gennem hullet
indefra, det kører fint. Har altid nogle stykker i lommen så er den
hurtig skiftet
mvh Ebbe