Hvordan får man fat i en forenings regnska~
Fra : ChrisH

Dato : 03-08-09 06:48

I det her tilfælde Patientforeningen: http://www.patientforeningen.dk/
Jeg kunne godt tænke mig at se hvem der finansiere dem.

Fra : Bjarne

Dato : 03-08-09 14:03

ChrisH skrev:
> I det her tilfælde Patientforeningen: http://www.patientforeningen.dk/
> Jeg kunne godt tænke mig at se hvem der finansiere dem.

Der er en rimeligt klar dagsorden:
Formanden skriver f.eks. "Jeg kan et stykke af vejen tilslutte mig dit
forslag om at nedlægge alle offentligt drevne sygehuse."
og
"I Patientforeningen er vi åbne for link til alle der arbejder for bedre
forhold for patienterne.
Derfor vil jeg opfordre til gensidigt web link. mellem KU og
http://www.patientforeningen.dk"
(KU = Konservativ Ungdom)

Foreningen deler ifølge CVR adresse med den nu nedlagte forening
"PRIVATHOSPITALERNES VENNER STØTTEFORENING"

Du kunne prøve at kontakte Preben Rudiengaard
http://www.e-pages.dk/foa/104/13

Held og lykke og jeg håber, du fortæller, hvad du finder ud af.

vh

Bjarne

Fra : Martin Bak

Dato : 03-08-09 16:54

"Bjarne" <bruger@eksempel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kunne prøve at kontakte Preben Rudiengaard
> http://www.e-pages.dk/foa/104/13
>
> Held og lykke og jeg håber, du fortæller, hvad du finder ud af.

De er lidt i gyngen her:
http://www.information.dk/198987

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : alexbo

Dato : 03-08-09 14:05

"ChrisH" skrev

>I det her tilfælde Patientforeningen:

Skriv til dem og bed dem sende deres regnskab.
Eller meld dig ind og gå til deres generalforsamling.
Måske mød op i foreningen, den har samme adresse som formanden, der bor også
sekretæren som passer medlemsservice.

Der ser ud til at være mange medlemsfordele, f.eks. rabat på kroophold, lige
noget jeg vil efterspørge af en patientforening.
Gratis forundersøgelse ved efterfølgende behandling, man sparer udgiften til
forundersøgelsen, bare man køber dyr en operation, det sørger
patientforeningen for.

Jeg tror det er en god ide du kigger lidt på den.

mvh
Alex Christensen