hvad skal jeg tage for min mercruiser 7,4 ~
Fra : Per Christiansen

Dato : 03-08-09 08:23

Hej

Jeg har snart min motor til salg grundet ombytning til diesel.
Hvad ville være en fær pris for min motor det er en,
Mercruiser 7,4 mpi fra 2001 sejlet 250 timer og ser rigtig
pæn og flot ud tæt på at ligne en ny motor.

Der er fuld compretion på og en test vil følge med.

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 03-08-09 15:26

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pæn og flot ud tæt på at ligne en ny motor.
>
> Der er fuld compretion på og en test vil følge med.

Ferskvandskølet ??

Mvh
Leon

Fra : Per Christiansen

Dato : 04-08-09 08:31

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i en meddelelse

> "Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Ferskvandskølet ??
>

> Mvh
> Leon

Nej

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 04-08-09 19:21

>nej

Nå bliver den ikke let at sælge, den er ved at være i den alder hvor den
måske skal have nye manifolder og knæ, jeg tror du skal være heldig hvis du
får 15.000,-

Mvh
Leon

Fra : Per Christiansen

Dato : 05-08-09 05:34

> Nå bliver den ikke let at sælge, den er ved at være i den alder hvor den
> måske skal have nye manifolder og knæ, jeg tror du skal være heldig hvis
> [...]

Ok men 15000 er for lidt i forhold til hvad motore står til
og så har den fået skiftet manifolder og knæ, da jeg købte den men de så
ikke ud til at fejle noget, men de blev altså skiftet alligevel.