afsoning af bøde
Fra : Aage Andersen

Dato : 30-07-09 11:00

For en folkepensionist er en fartbøde paa 500 kr. mange penge. Kan man
"sidde den af" evt. ved samfundstjeneste?

Aage

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 30-07-09 12:51

Aage Andersen forklarede den 30-07-2009:
> For en folkepensionist er en fartbøde paa 500 kr. mange penge. Kan man "sidde
> den af" evt. ved samfundstjeneste?

Nej ikke mere, men du kan søge ½ pris det kan pensionister,
studerende og bistandsklienter f.eks.

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : blue

Dato : 30-07-09 14:58

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej ikke mere, men du kan søge ½ pris det kan pensionister, studerende
> og bistandsklienter f.eks.

Skal vi ikke lige slå fast, at det er indtægten, der er afgørende, og ikke
om man er pensionist eller studerende...

Og så skal man minimum betale 300 kr. i bøde.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 31-07-09 02:38

Brian Vestergaard skrev:
> Aage Andersen forklarede den 30-07-2009:
>
> Nej ikke mere, men du kan søge ½ pris det kan pensionister,
> studerende og bistandsklienter f.eks.

Så hvis knægten får en bøde for at bore knallerten, risikerer han ikke
længere et brev om at afsoning er fra 22/12 - 25/12. som jeg oplevede
det som knægt?

(Dengang ringede jeg, og fik en ordning, men det var vist også meningen
med de angivne datoer :) )

- cep

Fra : Aage Andersen

Dato : 31-07-09 14:39

"Aage Andersen"
> For en folkepensionist er en fartbøde paa 500 kr. mange penge. Kan man
> "sidde den af" evt. ved samfundstjeneste?

Tak for alle svarene. Jeg skal nok køre pænt nu.

Aage