VHF+AIS
Fra : Steffen

Dato : 27-07-09 11:45

O-Høj
Så ligger jeg i Lynetten, og jeg har hentet og monteret min nye RO-4800 VHF.
Den er sat til en Garmin 520 plotter, og jeg sidder nu og følger trafikken i
KBH-havn og Øresund. Noget jeg godt kan lide, er den håndholdte trådløse
fjernbetjening med højtaler, mikrofon og stort display. Jeg behøver ikke
længere at gå i kahytten for at bruge radioen. Hele basen kan styres over
denne. Så nu har jeg en 1½ år gammel Furuno Pocket 4300 til salg?
Hilsen Steffen

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 29-07-09 22:50

Kan man nøjes med at bruge fjernbetjeningen og undladde at montere
microfonen ? Så kunne man sætte fjernbetjeningen i en pæn holde ved siden af
radieon til "kortbords-brug" .....

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Steffen

Dato : 30-07-09 12:14

O-høj
Mikrofonen er desværre fastmonteret på basen, så den kan ikke fjernes. Der
er skam en fin holder med indbygget lader til håndsættet. Jeg skal tage et
par billeder og uploade dem på min hjemmeside. Når det er skrevet giver jeg
et vink.
Hilsen Steffen
PD nr.18 "E`BAAD"
Nuværende position: Rødbyhavn

Fra : Steffen

Dato : 30-07-09 12:54

Så er der 2 billeder: http://www.steffenskov.dk/23590389
Hilsen Steffen

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 30-07-09 22:35

Super. Tak. Tænkte bare om den kunne være et alternativ til VHF'er med rør.
Jeg er ikke til Mic'er .....

Bjarke