Dødmandsknap til Yamaha F9.9
Fra : Rasmus

Dato : 27-07-09 09:57

Efter lang tids søgning er det lykkedes mig at finde dimsen til
dødmandsknappen på min gamle Yamaha F9.9 påhængsmotor hos Marinelageret,
der tillader sig at tage 125 kr plus 54 kr i levering - det synes jeg er
ret dyrt for et par stykker plast og lidt line.

Ved nogen om det kan fås billigere nogen steder, gerne online eller i en
fysisk butik i Københavnsområdet?

Mvh. Rasmus

Fra : Steffen

Dato : 27-07-09 11:35

O-Høj
Prøv Danny Groth Rødbyhavn Motor-& maskinværsted, tlf. 54 60 51 52. Jeg kan
ikke huske prisen, da jeg fik en del andre ting til motoren.
Hilsen Steffen