Rengøring af afløb i jolle
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 25-07-09 17:46

Min lille selvlænsende jolle - Yamarin 4430 - er desværre forvandlet til et
fuglebad efter de sidste dages regnvejr. Forestiller mig, at søventilen,
eller hvad det nu hedder, er stoppet af sand, tang og fiskerester. Hvor
finder jeg en manual til rengøring af afløbet?

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 25-07-09 18:56

"3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> søventilen, eller hvad det nu hedder, er stoppet af sand, tang og
> fiskerester. Hvor finder jeg en manual til rengøring af afløbet?

Du tager en vandslange og spuler det ud.

Mvh
Leon

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 25-07-09 22:14

Leon Hulstrøm wrote:
> "3140 Abildgaard" <FJERNbjorgheim@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du tager en vandslange og spuler det ud.
>
> Mvh
> Leon

Havde faktisk prøvet den løsning. Findes der en tegning af konstruktionen -
hvis der er noget, der ikke kan spules ud ...