kompressor tid for "påfyldning"
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-07-09 08:55

Hej

har købt en kompressor med 40liter tank i haraldnyborg.

Men efter montering og startop synes jeg ikke rigtigt der sker noget
med trykket i tanken selv efter ca. 15minutters kørsel. Den er kun
kommet op på 1bar og derfra sker der ikke lige noget umildbart. En
anden kompressor jeg har lånt tidligere har slet ikke været så langt
tid om det.

Kan den være defekt?

Fra : Hauge

Dato : 28-07-09 16:23

Bjarke Hansen wrote:
> Kan den være defekt?

Hvis det ikke fiser ud af en slange, så er den def. Bytte..

Mvh Hauge

Fra : Is

Dato : 28-07-09 19:31

Kan den være defekt?

Dumt sp, men har du fjernet plastproppen i indsugningen ?

mvh Erik

Fra : Peter Vistesen

Dato : 29-07-09 10:18

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-09 06:31

On 28 Jul., 20:31, "Is" <detteerminnewsgruppemailadres...@get2net.dk>
wrote:
> Kan den være defekt?
>
> Dumt sp, men har du fjernet plastproppen i indsugningen ?

Der var ingen plastprop i indsugningen. Der skulle kun skrues et
luftfilter på. Dog en plastprop til olien, som jeg udskiftede med en
skrueprop..

Men men fandt ud af problemet, man kunne instille trykket på en
drejeknap og den var skruet helt i bund... Så da den blev løsnet var
beholderen oppe på 8par i løbet af et par minutter så dejligt
dejligt...

Men så alligevel ikke,for beholderen er ikke tæt... Står på den at den
kan holde til 12bar, men den ene skrue i enden af beholderen er ikke
tæt, så selv nede på 4par kommer der stadig luft ud af den... og har
desværre ikke lige sådan en stor umprago nøgle. Fandme for dårligt
lortet ikke er trykprøvet...

Fra : Hauge

Dato : 29-07-09 13:40

Bjarke Hansen wrote:
> Fandme for dårligt
> lortet ikke er trykprøvet...

Så ville den sikkert have kostet 200 kr. mere, og så ville du ikke købe den.

Mvh Hauge