Vandslange til varmt vand
Fra : Svenno

Dato : 28-07-09 13:54

Hej Gruppe :)

Hvor (i nærheden af Nordsjælland/København)købes vandslange til varmt
vand, 1/2 eller 3/4 tomme ?

Mvh Mads

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-07-09 14:06

Svenno wrote:

> Hvor (i nærheden af Nordsjælland/København)købes vandslange til varmt
> vand, 1/2 eller 3/4 tomme ?

Silvan på Gladsaxevej?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Svenno

Dato : 28-07-09 14:50

Erik Ginnerskov skrev:
> Silvan på Gladsaxevej?

Hej Erik tak for dit svar.
Jeg har været i Silvan (dog i Nykøbing Sjælland men mon ikke de har de
samme ting) og de har de kun "normal" haveslange som ikke kan klare
varmt vand (udvider sig og springer let)

Mvh Mads

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-09 11:01

On 28 Jul., 15:50, Svenno <din...@gmail.com> wrote:

> [...]
> samme ting) og de har de kun "normal" haveslange som ikke kan klare
> varmt vand (udvider sig og springer let)

Tror du ikke en normal holder? De kan da godt tåle at ligge i solskin
og vandet da hurtigt kan blive ret opvarmet.

Fra : Svenno

Dato : 29-07-09 20:01

Bjarke Hansen skrev:
> Tror du ikke en normal holder? De kan da godt tåle at ligge i solskin
> og vandet da hurtigt kan blive ret opvarmet.

Nej det er prøvet og det holder ikke.

Mvh Mads

Fra : N/A

Dato : 29-07-09 20:01