Butikker til metal-arbejde
Fra : Niels

Dato : 28-07-09 04:30

Jeg kan godt lide at lave ting af træ, og har fundet ud af at i
Horsens skal jeg handle i Stark, Silvan eller til nød i Jem & Fix.

Nu vil jeg også til at arbejde med metal. Jeg har købt et elektrode-
svejseapparat og lidt andet småt-værk, og øver mig på noget
affaldsjern.

Men hvad så når det bliver mere seriøst. Hvor køber jeg materialer
henne? Og værktøj, for den sags skyld.

Som sagt er det omkring Horsens. Længere sydpå (Hedensted, Vejle) er
også fint.

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 28-07-09 11:47

>Nu vil jeg også til at arbejde med metal. Jeg har købt et elektrode-
>svejseapparat og lidt andet småt-værk, og øver mig på noget
>affaldsjern.

Hos den lokale smed/maskinfabrik kan du købe affaldsjern til 1-2kr/kg

>Men hvad så når det bliver mere seriøst. Hvor køber jeg materialer
>henne? Og værktøj, for den sags skyld.

Stål: Sanistål, LM, Inox mm...
Værktøj: LM, KJ-værktøj mm...

Mvh
Leon

Fra : Niels

Dato : 28-07-09 05:11

On Jul 28, 12:47 pm, "Leon Hulstrøm" <LeonSPA...@hulstroem.com> wrote:
> Stål: Sanistål, LM, Inox mm...
> Værktøj: LM, KJ-værktøj mm...

Tak.

Sanistål ser interessant ud, de har vist lidt af hvert. Jeg ved ikke
hvad de synes om en lille forbruger som mig, men det finder jeg nok ud
af.

LM kan jeg ikke lige finde.

Inox - jeg kan finde Inoxpa, men det er færdigvarer.

KJ-værktøj ligger tilsyneladende på Lolland Falster.

Men Sanistål må jeg nok hellere besøge en dag så.

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 28-07-09 13:13

www.lemu.dk

www.inox.dk

>KJ-værktøj ligger tilsyneladende på Lolland Falster.
webhandel
www.kj.dk

ellers find os alle sammen på www.metal-supply.dk

Mvh
Leon

Fra : Brian Lund

Dato : 29-07-09 07:16

> Tak.
>
> Sanistål ser interessant ud, de har vist lidt af hvert. Jeg ved ikke
> hvad de synes om en lille forbruger som mig, men det finder jeg nok ud
> af.

Vi er glade for alle kunder, især lige nu!

Du er nok nødt til at handle kontant medmindre du har et CVR nr, men det
skulle jo heller ikke være noget problem, andet end at det så ikke ligefrem
kan kaldes billigt, de fleste af vores erhvervskunder får en aller anden
rabat... Sådan noget som værktøj er jeg overbevist om du kan finde meget
billigere andre steder!

Nu får jeg jo en ret god medarbejder rabat og alligevel kan jeg købe enkelte
ting billigere andre steder (på nettet).

Du kan se hele sortimentet på http://www.sanistaal.dk/da/produkter.html og
hvis du får en konto kan du også se priserne direkte på hjemmesiden, men det
kræver som sagt CVR nr er jeg ret sikker på (medmindre man er medarbejder).

Brian

Fra : Max

Dato : 28-07-09 21:08

Hej Niels

> Som sagt er det omkring Horsens. Længere sydpå (Hedensted, Vejle) er
> også fint.

Horsens Jern- & Staalforretning A/S
Sønderbrogade 31

8700 Horsens

--
Mvh Max

Fra : Rene Joergensen

Dato : 30-07-09 10:52

Brian Lund <brian@-FJERN-lundfoto.dk> wrote:

> Du er nok nødt til at handle kontant medmindre du har et CVR nr, men det
> skulle jo heller ikke være noget problem, andet end at det så ikke ligefrem

Så har tingene ændret sig, eller også er det bare forskelligt fra
forretning til forretning. Sanistål i Holmbladsgade på Amager ville
ihvertfald ikke handle med private for et par år siden, har ikke
forsøgt mig siden.

--
-René

Fra : Brian Svendsen

Dato : 30-07-09 21:09

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> forretning til forretning. Sanistål i Holmbladsgade på Amager ville
> ihvertfald ikke handle med private for et par år siden, har ikke

Krisen kradser. Også i stålbranchen. Derfor er man nødt til at tage de små
private ind.
Men jeg kan nu huske, at vi har hentet plader her i Esbjerg, som
privatperson for nogle år tilbage..
Men det var nok før det kom til at hedde Sanistål..

/Brian