Et simpelt bræt - hvor svært kan det være.
Fra : CAH

Dato : 27-07-09 07:42

15.6-16 cm bredt og mellem 2.8 - 3 cm tykt, og lidt over 3 meter
langt. Jeg kan ikke finde det nogen steder, nogen der har et forslag?
Ringede til en maskinsnedker som ville have 1000 kr for at lavet sådan
et bræt!

Fra : thl

Dato : 27-07-09 16:07

"CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Du må nok igang med sav og høvl.- se størrelser her:

http://kortlink.dk/soroe-traelast/6tqn

mvh
Thorbjørn

Fra : Ralph

Dato : 27-07-09 16:20

"CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
15.6-16 cm bredt og mellem 2.8 - 3 cm tykt, og lidt over 3 meter

Hvis du kan leve med en bredde på 155 mm så skal du købe denne fætter, den
er faktisk gratis hvis du sammenligner med maskinsnedkerens pris.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9275&n=10

Og så kan du begynde at lave brædder til hele byen for kun kr. 500,- så kan
han lære det.

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-09 17:20

Ralph wrote:
> [...]
>
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9275&n=10
>
> Og så kan du begynde at lave brædder til hele byen for kun kr. 500,-

Han kan sikkert gøre det billigere, hvis han skal lave mere end et.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Klaus Ankerstjerne

Dato : 29-07-09 20:44

CAH skrev:
> [...]
> langt. Jeg kan ikke finde det nogen steder, nogen der har et forslag?
> Ringede til en maskinsnedker som ville have 1000 kr for at lavet sådan

Hej CAH

Hvis du bor i Odense, så kan du lave sådan et brædt i aktivitetshuset
Badstuen på Østre Stationsvej - i præcis det mål du vil have og
sandsynligvis for under 100,- kr.

mvh.
Klaus Ankerstjerne
www.aigis.dk