Latest Java, .Net and Web Technologies boo~
Fra : Praveen

Dato : 24-07-09 03:06

Hello All,

I have just started my website for freshers to download FREE latest
books on Java, .Net and all web technologies. You can check it out and
download it at:

http://freebooksdownload.sweetcircles.com

Hope it will be useful for freshers like me. I will be regularly
updating the site with new books and do drop in your comments.

Thanks
Praveen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-09 17:47

"Praveen" <elissaalan@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hello All,
>
> I have just started my

> Thanks
> Praveen

Hej Traveen

Det har bare ikke meget med blomster og haven at gøre, tror jeg ikke og så
aner jeg heller ikke rigtigt hvad du skriver.
Det er jo på udenlandsk de du har skrevet og du er havnet i Danmark og her
er sproget jo dansk. Så det duer jo ikke'
rigtigt til noget fornuftigt.

Hilsen Åge

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 24-07-09 19:04

On Fri, 24 Jul 2009 18:47:19 +0200, Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk>
wrote:

>Det er jo på udenlandsk de du har skrevet og du er havnet i Danmark og her
>er sproget jo dansk. Så det duer jo ikke'
>rigtigt til noget fornuftigt.

Der står ikke i fundatsen for gruppen at der absolut skal snakkes dansk
her.

Og jeg kunne da nemt se f.eks tyske turister stille relevante spørgsmål
her i gruppen.

Men det som startede tråden her var så ikke et af dem
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/