Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til Canon A550 eksisterer ikke.
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 29-07-09 09:54

Ved tilkobling af nævnte kamera til min PC, melder den at der ingen
driver findes til det der er tilkoblet USB stikket. "Ukendt enhed".

Hvad gør jeg så?

Jeg forsøger at følge anvisningernne, men har ingen held.
Jeg kan i Control panel se at der under "Scannere og kameraer" intet
ikon er vist.

På Canon's hjemmeside fremgår det at de ingen driver har til dette kamera.
Dvs. jeg forstår at det skal være i PCen som en del af "standardsoftwaren".
(Er nyere PC med XP. Alt er geninstalleret for 4 mdr. siden.)

Det virkede iøvrigt fint for 2 uger siden, da jeg ville tømme kortet for
billeder....

Jeg har tidligere haft samme problem, opgav, tog kortet ud, og satte det
i en "kortlæser" (Ekstern box med plads til ca. 4 forskellige korttyper)
Det vil jeg nødigt igen.

Hvorfor laver Microsoft sådan noget elendig software, der på 2 uger
glemmer sin indstilling?

FUT: dk.edb.hardware

Mvh. Jørgen