Kan I læse ældre indlæg?
Fra : Tom Andersen

Dato : 18-07-09 21:54

Hej

Jeg har problemer med at se indlæg ældre end et par dage - kan I se ældre
indlæg?

Tom

Fra : Marianne

Dato : 18-07-09 21:56

"Tom Andersen" <ingen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Jeg har problemer med at se indlæg ældre end et par dage - kan I se ældre
> indlæg?

Jeg har samme problem. Med Thunderbird - ikke med Windows Mail

mvh
Marianne

Fra : Ralph

Dato : 18-07-09 22:06

"Tom Andersen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har problemer med at se indlæg ældre end et par dage - kan I se ældre
> indlæg?

TDC har været nede en 1½ døgns tid, mon ikke det er svaret, men brug da
sunsite så er problemet løst.

--
Ralph

Fra : Petersen Michael

Dato : 18-07-09 22:18

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:
> "Tom Andersen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Det har snart været vendt i hver eneste NG...
Har det noget med hus og have at gøre?
Ikke en dyt...

> TDC har været nede en 1½ døgns tid, mon ikke det er svaret, men brug
> da sunsite så er problemet løst.

Ja, for chancen for at sunsite brækker sig er jo væsentlig mindre end for at
TDCs server bøvser..

Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Ralph

Dato : 18-07-09 22:46

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:4a623bfa$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Det har snart været vendt i hver eneste NG...

Ved ikke, jeg abonnerer kun på 6-7 stykker, er du på ALLE, DET er godtnok
meget,

--
Ralph

Fra : Kåre

Dato : 18-07-09 23:39

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:4a623bfa$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det har snart været vendt i hver eneste NG...
Jeg abbonnerer på 19 grupper, og dette er den eneste det er nævnt i...

Jeg har i øvrigt selv samme problem. Det tyder på et TDC problem.

mvh
Kåre

Fra : Petersen Michael

Dato : 19-07-09 08:04

Kåre <kaarebach@gmail.com> wrote:

> Jeg abbonnerer på 19 grupper, og dette er den eneste det er nævnt i...
>
> Jeg har i øvrigt selv samme problem. Det tyder på et TDC problem.

Det var et TDC problem

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1423018636&dogtag=f5_p_kc_di_int

Jeg holder 17 grupper, og ser debatten i 3...
dk.fritid.hus-have
dk.kultur.sprog
og den eneste nogenlunde relevante: dk.edb.internet.software.mail+news

Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-07-09 12:02

"Kåre" <kaarebach@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har i øvrigt selv samme problem. Det tyder på et TDC problem.
>
> mvh
> Kåre

Der er intet problem.
Jeg bruger pogså TDC. Der er masser af gamle indlæg.

Hilsen Åge

Fra : Tom Andersen

Dato : 19-07-09 09:24

> [...]
en meddelelse news:4a623bfa$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det har snart været vendt i hver eneste NG...

Jo, jeg kan ikke se tidligere tråde, som jeg har fulgt her i
gruppen.........

Tom

Fra : Armand

Dato : 19-07-09 09:38

Tom Andersen skrev:
> [...]
> en meddelelse news:4a623bfa$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
> Jo, jeg kan ikke se tidligere tråde, som jeg har fulgt her i

Brug Google-grupper til de indlæg fra de pågældende to dages tid, som du
sitrer for at få læst!

--
Armand.

Fra : Hauge

Dato : 19-07-09 09:44

Tom Andersen wrote:
> Jo, jeg kan ikke se tidligere tråde, som jeg har fulgt her i
> gruppen.........

Du har ikke tænkt over hvorfor der findes forskellige grupper, vel? Nå, men
grupperne er opdelt efter forskellige emner, og man vælger den gruppe der
omhandler det emne man gerne vil tage op, og denne gruppe er ikke til bavl
om forsvundne indlæg.

http://usenet.dk kan være en god ven, eventuelt gruppen dk.velkommen hvor
der sidder mange der kan og vil hjælpe nybegyndere.

FUT: dk.admin.netikette, hvilket betyder at eventuelle svar til dette indlæg
kan læses i den gruppe, da denne snak *ikke* hører til her.

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 19-07-09 14:49

Tom Andersen wrote:
> Jo, jeg kan ikke se tidligere tråde, som jeg har fulgt her i
> gruppen.........

Nå men tøsedrengen kunne ikke tåle at få at vide hvordan grupperne virker..

Citat: Killfilter til Hauge

FUT: netiketten

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 19-07-09 15:04

> Nå men tøsedrengen kunne ikke tåle at få at vide hvordan grupperne
> virker..
>
> Citat: Killfilter til Hauge

Du har så travlt med at Tom Andersen ikke poster on topic, og så begår du
selv nærværende genistreg i hus-og-have gruppen.

> FUT: netiketten

Omgjort. Og du skulle ikke have svaret her, men i netiketten hvis du absolut
skal vifte rundt med pegefingeren.

Citat: "Fjols." (Fra Hauge til Tom i netiketten).
Det er dig Hauge, der er fjolset, sådan som du kører rundt mellem grupperne
og praktiserer din dobbeltmoral. Tsk-tsk.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 19-07-09 15:32

Martin Bak wrote:
> Du har så travlt med at Tom Andersen ikke poster on topic, og så
> begår du selv nærværende genistreg i hus-og-have gruppen.

Travlt med? Jeg skrev èn gang og fortalte ham hvor man kunne få hjælp, og så
tuder han med killfilter? Du er syg i roen bette smørhår, hvis du mener jeg
gjorde noget forkert i mit første indlæg i denne tråd.

> Omgjort. Og du skulle ikke have svaret her, men i netiketten hvis du
> absolut skal vifte rundt med pegefingeren.

Ja sikkert, du skider jo også på hvor tingene skrives, det ses jo ret tit.
Men jeg svarede ikke mig selv her, men besvarede Tom, det er jo ikke helt
det samme.

> Det er dig Hauge, der er fjolset, sådan som du kører rundt mellem
> grupperne og praktiserer din dobbeltmoral. Tsk-tsk.

Tjaeh.. Hellere dobbeltmoralsk, end slet ingen moral..

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 19-07-09 15:39

> [...]
> Men jeg svarede ikke mig selv her, men besvarede Tom, det er jo ikke helt

Du laver en FUT, fordi du vil have diskussionen hen hvor den hører til. Men
fortsætter selv diskussionen i den oprindelige gruppe. Det er fuldstændig
godnat.

> Tjaeh.. Hellere dobbeltmoralsk, end slet ingen moral..

Ja, det kan jeg se at du mener. Du har lavet fut til muddergrøften, men
undladt at gøre opmærksom på det. Jeg kan fortælle dig, at den eneste der
kaster med mudder her, det såmænd er dig. EOD
Din fut er omgjort.
--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hauge

Dato : 19-07-09 15:39

Martin Bak wrote:
> Din fut er omgjort.

Ja du er sikkert til andre typer fut fut.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-07-09 22:19

"Tom Andersen" <ingen@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har problemer med at se indlæg ældre end et par dage - kan I se ældre
> indlæg?
>
> Tom

Ork ja. Med Vindows Vista - TDC går det fint.

Men er det ikke noget man selv kan indstille et eller andet sted, hvor langt
tilbage man vil have bragt indlæg ?

Hilsen Åge