Rimelig tid på garantirep?
Fra : Towli

Dato : 22-06-09 16:33

Hej

Jeg skrev nedenstående til Tdc i dag.
Hvordan står jeg? Kan de bare tage så lang tid de har lyst til om en garanti
reperation uden konsekvenser?

/T

Hej Tdc

Jeg købte en C905 30/01 09 til ca 3.500
18/5 indleverede jeg den i jeres butik i Nørrebrocenteret, dvs. efter at jeg
havde haft den ca 3½ måned.
Den har været på værksted siden og jeg savner min mobil tlf. rigtig meget.
Snart har tlf. været på værksted lige så lang tid som jeg har haft den og
den bliver mere forældet som dagene går.
Jeg har uden held rykket butikken 2 gange, der blot oplyser at den er sendt
på eksternt værksted og at de ikke kan gøre yderligere.

Jeg er rigtig ked af denne langsommelige proces og vil gerne høre hvordan
jeg står rent "forbruger juridisk".
Kan jeg lade handelen gå tilbage hvis jeg ikke snart får min tlf igen?
Kan i ikke give mig en anden tlf. istedet for?

Venlig hilsen

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-06-09 19:16

Towli wrote:

> Jeg skrev nedenstående til Tdc i dag. Hvordan står jeg? Kan de bare tage
> så lang tid de har lyst til om en garanti reperation uden konsekvenser?

Ikke mere end 3-4 uger (overskredet nu), dog mere hvis de tilbyder dig en
lånemobil som erstatning.

--
Jesper Lund