[Xnews] søgning på header?
Fra : Peter T.

Dato : 31-07-01 20:55

Jeg kan søge i en body med F2/F3. Men hvis jeg vil søge på headers, hvilket
er øsnkeligt hos mig, er jeg lost. Indtil videre er jeg kommet så langt, at
det må være XPat jeg måske skal bruge. Er jeg på rette spor eller er der
andre måder?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 01-08-01 16:45

"Peter T." <pinoc10@hotmail.NISSEcom> skrev i

> [...]
> er jeg kommet så langt, at det må være XPat jeg måske skal bruge.
> Er jeg på rette spor eller er der andre måder?

Det nemmeste i XNews er at bruge XPat men det har desværre den ulempe,
at der kun søges på headere, der ligger på serveren dvs. der kan ikke
søges i det lokale arkiv, hvilket XNews heller ikke administrerer helt
godt nok. Man kan dog bruge MBOX filerne i andre programmer, der
understøtter formatet, eksempelvis Eudora, og bruge deres søgerutiner,
der er bedre end dem i XNews (dem jeg har fundet ihvertfald).

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk

Fra : Peter T.

Dato : 01-08-01 19:59

"Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk> wrote in

> [...]
> understøtter formatet, eksempelvis Eudora, og bruge deres søgerutiner,
> der er bedre end dem i XNews (dem jeg har fundet ihvertfald).

Hmm... Takker. Så må jeg bare håbe at der er en fuldfed opdatering på vej
til en ellers temmelig rar newsreader.

Fra : Peter T.

Dato : 02-08-01 10:40

"Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk> wrote in

Forøvrigt Morten. Hvordan laver du den hund? Jeg kan se på headeren at det
er x-face du bruger, men hvordan får du det implementeret i dine posts? :)

Glemte jeg at sige at det er rimeligt nuttet billede?

Fra : Morten Ovi

Dato : 02-08-01 11:34

Peter T. wrote in news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> Forøvrigt Morten. Hvordan laver du den hund? Jeg kan se på
> headeren at det er x-face du bruger, men hvordan får du det
> implementeret i dine posts? :)

Hvis du er nået til bunds i Xnews-manualen så ville du have set
linket...

http://www.geocities.com/quazar_nl/winface/

--
Morten Ovi

Fra : Peter T.

Dato : 02-08-01 11:46

j2elsej2fs001@sneakemail.com (Morten Ovi) wrote in

> http://www.geocities.com/quazar_nl/winface/

Du er en skat og jeg er blind! :) Jeg kommer over i mudderet og kysser dig.